Whoehoe.... Morgen gaan we voor de pret-echo. Geen 3D hoor, want dat zou niet mooi zijn zo vroeg. Dus een 2D echo, duurt een half uurtje en we krijgen een foto en een dvd mee!! Heb zo'n zin. Ik ben dan precies 15 weken en 4 dagen... omdat ik al van een aantal meiden op het forum had gehoord dat ze rond die weken ook al het geslacht haden gezien ben ik extra nerveus. Het lijkt me geweldig als we het morgen kunnen zien!! Mijn moeder en oma gaan ook mee, dus er zitten dan 4 generaties in een kamertje gepropt.. (ik weet dat de kans heeeeeel klein is hoor dat we het kunnen zien, maar ja zonder hoop geen..... ) gr. debby
veel plezier morgen! zou wel errug leuk zijn he als ze al kunnen zien of het een baby-boy of een baby-girl is!! als dat zo is ga ik het ook zeker al proberen met 15 weekjes als alles goed gaat!!
thanks allemaal! jullie horen het zeker morgenavond!! Om half acht mogen we...pfff wat duurt zo'n nacht dan lang! voelt alsof ik 6 ben en morgen mijn verjaardag heb!! hahaha tot morgen!
Spannend hoor! Om die reden ga ik met 17 weken al, omdat het echoburo hier zegt dat ze het met 17 weken kunnen zien Ben benieuwd. Groetjes MB2005.