Beste mama's Ik ben angel02 ben 44 en heb een geweldig boefje van nu 7.5 . Heb eigelijk altijd gezegd wil niet proberen voor een tweede. Maar toen hij 6.5 was kwam de wens toch . Mocht ook zwanger worden maar helaas met 7 weken in januari een mk gehad. Daarna weer geprobeerd maar helaas nog niet gelukt . Baal ook best dat ik door mijn leeftijd niks vergoed krijg van testen of echo's of het binnen wel goed zit .kan ook niet een afspraak maken bij het zk en zelf betalen ze doen het niet . Heb ook best een onregelmatige cyclus .nu duurde het 65 dagen . En ben ongesteld geworden op 11 dpo .hoop echt dat mijn volgende cyclus niet zo lang duurt Zijn er nog meer 40 + die deze wens hebben voor nog een kindje .of voor een eerste kindje ❤
@angel02, dat is idd balen dat je niks vergoed krijgt, ik hoop dat het alsnog lukt ondanks je onregelmatige cyclus. Hier ook de wens voor een kindje, ik ben eerder zwanger geweest van mijn vorige relatie maar deze zwangerschap mondde uit in een kindje dat niet verenigbaar was met het leven. Op mijn 39e de liefde van mijn leven ontmoet, en we wilden graag zwanger worden, bleek dat hij geen enkele levende (en dode) zaadcel in het ejaculaat had. Dit is pas geleden na een microTESE operatie bevestigd en de diagnose is definitief azoospermie. Ik wil graag dmv een zaaddonor alsnog een gezin stichten, maar hij heeft tijd nodig om het te verwerken. Ik ben nu 40,5 jaar dus ik voel de tijd aardig dringen.
Dank je wel . Jeetje wat heftig dat je dit hebt meegemaakt mag ik vragen hoever je zwanger was . Oh wat is dit zuur dan ontmoet je de liefde met wie je een kindje wilt en dan lukt het niet. ga heel hard duimen dat je partner gaat beslissen dat hij dat ook wilt een zaaddonor al snap ik heel goed dat het een moeilijke beslissing kan zijn. Ik ga duimen dat het lult en je een kindje mag krijgen ❤
Ik was bijna 24 weken zwanger, maar door placenta problemen was ze achtergebleven in de groei en stil blijven staan in de groei. Ze was aan het sterven in mijn buik, en daardoor is de bevalling opgewekt. Een erg trieste herinnering die hopelijk niet de enige blijft.