Ik baal! Ik moet een paar flinke scheppen Nutriton door de voeding van Jill doen omdat ze anders de hele dag blijft spugen. Nou is het overal in de omgeving uitverkocht..............Nutrilon heeft blijkbaar niet geleverd deze week. Baal enorm want ik wacht altijd tot het laatst natuurlijk en nu is het op! Arm meisje, moet ze 't weekend spugend doorkomen
Als ik jou was zou ik even de dienstdoende apotheek bellen. Als ze het daar hebben, kun je het vast wel komen halen!
Klopt, ik ben vrijdag nog bij de apotheek geweest en zag daar Nutriton staan. Je kunt altijd bij een apotheek terecht. Ik zou trouwens de volgende keer zorgen dat je een pak op voorraad hebt. Succes!
ow dat heb ik ook wel eens gehad maar toen met de pepti melk. Ben ook naar de aptheek gegaan en betaald 8!!!!! euro meer voor een pak. uiteindelijk kreeg ik het wel terug maar goed.
Mmmm, ja maar het moet me altijd eerst een x overkomen voordat ik een voorraad insla! Moet zeggen dat het aardig goed gaat nu dus ik probeer het vandaag nog even zonder en ga morgen weer op strooptocht!
Ga zo even naar de apotheek. Ging gister redelijk goed zonder de Nutriton dus ze heeft blijkbaar toch niet zoveel nodig dan ik dacht.
wat balen zeg, dat 't overal uitverkocht is! ik wist idd wel dat je altijd de apotheek kon bellen, maar daar moet je ook maar net aan denken. fijn dat Jill niet zoveel gespuugd heeft dit weekend, misschien kun je de nutriton wel afbouwen? of adviseerden ze op 't cb om daarmee door te gaan?
He...Aman......die Jill is een kanjer hoor dat ze het zo goed gedaan heeft zonder Nutriton....Ook daphne hier heeft het een tijd nodig gehad, maar op een gegeven moment merkte ik dat het niet meer nodig was....ze spuugt nu zelden....alleeen als ze ziek is of door een vaccinatie. Hier gaf het cb mij advies om af te bouwen.....maar misschien is dat in Nederland anders.... Ik dacht trouwens dat in Nederland altijd alles voorradig was.....niet dus!
Nee Sabrina, wat dat betreft had ik net zo goed die vakantie in augustus kunnen pakken want het zal overal wel hetzelfde zijn! Oh nou ja, ik ben dus in 1x gestopt zaterdag en tot nu toe gaat het goed. Zat ik middenin de overgang van Nutrilon naar Similac dus ze had even alles tegelijk. Ja Wendy1611 zei ook al, als de Nutriton niet op was geweest, had ik helemaal niet geweten dat ze het niet meer nodig heeft . Enne, een kanjertje dat is ze!
Ik heb wel eens gehoord dat het effect pas een paar dagen later te merken is. Dus ik zou het nog maar even in de gaten houden als ik jou was.
Ook van het stoppen met Nutriton? Dat lijkt mij toch iets wat meteen effect heeft? Weet het niet hoor maar toen ik begon was het gelijk met de 1e fles te merken dat het beter ging. Het is geen andere voeding ofzo. Dat is idd pas later te merken.