Ik was vorige maand niet ongi geworden. We hadden onze kinderwens nog even aan de kant gezet. We tobben veel met de oortjes van Lieve en daarbij willen we eerst dat het huis helemaal in orde is. We hebben het al die tijd met condoom gedaan. Ik werd maar niet ongi en na verschillende testen niks wijzer geworden. Een test gaf een heel licht streepje aan. De avond erop verging ik van de buikpijn en moest vanuit de huisartsenpost door naar de dienstdoende Gyn. Echo gehad maar niks op te zien,niet zwanger dus. Geen teleurstelling want we hadden onze plannen verzet en al die tijd met condoom gedaan. Voor de zekergheid nog bloed afgenomen en ook dat gaf aan niet zwanger. We konden naar huis en de buikpijn moest overgaan. Maar ik werd maar niet ongi en kreeg meer steken in mn buik bij mn liezen. Slijmverlies,moe en misselijk. Naar mn eigen huisarts gegaan met de vraag wat ik kon doen om mn ongi op gang te krijgen. Gewoon weer met de pil beginnen zei ze dan ben je het in je stopweek gewoon weer. Zo gezegd zo gedaan. Nu heb ik steken in mn borsten,erg moe,chagerijnig om niks soms en overmatig wit slijm verlies. Is dit nomaal als je weer met de pil begint? Ik snap er niks meer van. Word er zo ook niet bepaald vrolijker van. Liefs!
Hoi Denise, Aangezien je vraag eigenlijk over de anticonceptie gaat (symptomen van de pil) heb ik hem naar dit onderdeel verhuisd. Elmo
De pil kan wat vervelende verschijnselen geven idd. Maar ja, 't lijkt me gewoon toch al niet echt in orde als ik jouw verhaal zo hoor, en als je dan ook nog eens met extra hormonen gaat knooien wordt 't er eerst niet beter van, denk ik hoor. Maar ja, je moet wat. Ik hoop voor je dat je je snel wat beter voelt.
Moet idd wat om weer ongesteld te worden. De huisarts zei al tegen me dat ze me wel iets kon voorschrijven maar dat doen ze eigenlijk alleen bij vrouwen die een kinderwens hebben en niet ongi worden of in de overgang ofzo. Mja dat is t dus niet hier.
Heb net toch maar een testje van kruitvat gedaan. Ik zag eigenlijk niks maar na een minuut of 5 ofzo dacht ik heeeeel wazig wat te zien. Mn man zag overigens helemaal niks?! Misschien dat ik het me inbeeld? Denk dat ik straks ff een cb testje haal. Het is gelukkig koopavond dus kan straks even naar de drogist op en neer fietsen. Bah,word toch onzeker nu... Al lijkt het me wel heel sterk!
Fijn... Maar euh, idd heb ik dat wel vaker gehoord, dat mensen de pil voorgeschreven kregen om ongie op te wekken zeg maar... Hopelijk komt het gauw goed.
Het is helemaal goed gekomen! Ben netjes ongi geworden! Ben echt nog nooit zo blij geweest om bloed te zien geloof ik haha