Laatst had ik al een geplaatst wanneer laten oppassen. Maar nu nog een vraag. Ze krijgt borstvoeding, we leren haar ook uit fles drinken (wel moedermelk). Maar als jullie een heledag weg gaan, (niet familie Ofzo maar gewoon dagje weg), nemen je dan flesje mee of doe je gewoon de borst? En als je wel flesje doet moet je dan onderweg ook kolven of? En als je zelf hele dag weg gaat en ze passen op haar moet je dan onderweg ook kolven?
Zolang ik samen met m'n kindje onderweg was, werd er gewoon live-BV gegeven. Moet trouwens wel zeggen dat ik een keer een flesje gekolfde melk mee had, omdat we bijna drie uur moesten rijden. Dan was het wat gemakkelijker om het flesje te geven in geval van nood. Bij oppassen cq werken dan moet je op voorhand al een voorraadje gaan kolven, zodat de oppas voldoende melk heeft om die dag door te komen. Jij zult die dag gewoon moeten kolven om de productie op gang te houden. Wanneer de productie bij jou goed loopt, dan zal je het ook nodig hebben om te kolven, anders "ploffen" je borsten halverwege de dag