Hi, Sinds deze week voel ik onze " Kees" af en toe eens voorbij ploppen. Ik ben nu 19 weken zwanger. Toen ik laatst bij de verlos was, zei zij dat het heel goed kan voorkomen dat je het pas laat gaat voelen. Maar, nu sinds gisteren voel ik geen plopjes meer af en toe. Is dit iets om de verlos over te bellen? Of, omdat Kees steeds diep verstopt ligt bij elke controle, ligt hij ook nu weer diep verstopt waardoor ik het niet meer voel? Vanaf wanneer zou je elke dag wat moeten voelen? Is dat al vanaf de eerste keer dat je wat gevoeld hebt? Of kan het best zijn dat ik gewoon ff niks voel omdat hij altijd zo diep verstopt ligt? tnx Marloes
Mij is verteld dat je vanaf 25 weken elke dag je kindje moet voelen. Hier voel ik hem ook al sinds 16 weken zo goed als elke dag en ik weet dat het dan inderdaad niet relaxed is als het een dagje (of paar dagen) niet zo is, maar dat is normaal. Hier is hij vorige week ook erg rustig geweest, heb ik hem voor het eerst 3 dagen achter elkaar niet gevoeld. Maar nu haalt ie het weer dubbel en dwars in
Maakt nu idd nog niets uit als je hem een dag of langer niet voelt. Ik voelde de kleintjes met een week of 15, en daarna was het stil.... stil.... stil.. en toen met 17 weken weer... En ook niet elke dag hoor, soms een dag of 3 niet, en dan weer 1 dag heel druk.. Volgens de verloskundige of gyn. is het zo dat je de baby vanaf week 25-28 elke dag moet gaan voelen. Dus niks om je druk over te maken! Geniet er nog maar even van dat het rustig is, ik heb nu al het gevoel alsof er 2 sumoworstelaars in me bezig zijn.... hahaa...
Bij 26 weken hoor je dagelijks je kindje te voelen. Daarvoor is er geen reden voor paniek waar je het niet dagelijks voelt. Ik zelf voelde het voor het eerst met 20,4 weken.
Dank jullie wel !!!! Had zelf al wel zo'n vermoeden hoor, maar toch. Altijd fijn als je dat van andere ook nog bevestigd krijgt ! Aankomende dinsdag hebben we weer een echo en zal wel weer te horen krijgen dat hij inderdaad een beetje ver/diep richting mijn rug ligt.
Het is helemaal niet gek dat je je kleintje soms wel en soms niet voelt! Vanaf 28 weken moet je hem/haar elke dag voelen, dus maak je maar geen zorgen. Geniet lekker van wanneer je wel wat voelt!
Mij is ook verteld dat dat vanaf week 28 pas hoeft. Ik voel ons meisje nu ook nog niet elke dag, maar dat kan misschien ook komen omdat ik soms meer met andere dingen bezig ben. Tijdens mijn laatste 2 echo's voelde ik haar ook niet terwijl ze toch echt lekker lag te spartelen.
Hallo, Ik ben nu net zwanger van de 2e. Maar bij de 1e is me verteld door de vk dat het voor kan komen dat je de kleine niet elke dag voelt. Wat normaal is. Maar wanneer dit te lang aanhoudt, dan ff een belletje plegen. Liefs
Ik voelde onze kleine vanaf 16 weken al duidelijk.... en toen zo ineens weer 2-3 dagen helemaal niet... zeer frustrerend... Vanaf ongeveer 22 weken voel ik de kleine elke dag duidelijk (steeds harder nu)...
Hoi, Ik voel die kleine ook al een paar weken maar wel de ene keer meer als de andere keer. Vandaag weer heel veel maar van de week weer niet. We lopen trouwens ongeveer gelijk Liefs
Ik heb er in ieder geval geen naar of slecht gevoel bij ofzo. Ik denk ook inderdaad dat je ook wel een beetje op je gevoel af moet gaan. En misschien ben ik er nu wel te gefocused op haha, zou mij niks verbazen. Blij in ieder geval om te lezen dat het dus niet gek is.. Heeft trouwens iemand van jullie zo'n Angelsound o.i.d.? Zat er aan te denken om zoiets aan te schaffen, maar stel dat je zelf het hartje niet vindt, dan lijkt me dat wel heeeel erg frustrerend ook weer.