wel of niet al naar de huisarts??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bloemetjes123, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetjes123

bloemetjes123 Actief lid

19 sep 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lorreke: Normaal 30 of 31 dagen. Hoeveelheid is wel verschillend. Meestal 8 dagen ongesteld.
    de eisprong. Ofja wat ik denk te voelen is de 15e dag.
    Ga dan ook maar temperaturen. Verwacht deze maand geen eisprong meer. Volgende maand maar weer kijken. .

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Welke ovulatietesten gebruik je? Als ik jou was zou ik aankomende ronde vanaf de dag dat je menstruatie is opgehouden gaan beginnen met testen. Je zou de dipsticks van zwanger en kids kunnen doen, die zijn goedkoop en goed.

Dan iedere dag op hetzelfde tijdstip testen, en niet met je ochtendurine. (Doe zelf altijd rond 14.00 uur). Dan zou er ergens toch een eitje zichtbaar moeten worden.

Misschien hebben jullie nu wel steeds op het verkeerde moment gevreëen?
    In de tussentijd zou ik ook naar de huisarts gaan en het daar bespreken. Misschien krijg je zelfs al een doorverwijzing, wachttijden bik de gyneacoloog kunnen soms ook wel lang duren.

Succes!

3. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    even doortesten nog.
    Mijn ei bleek ook pas laat te zijn. Met ovu testen was ik te vroeg gestopt. Met tempen bleek de maanden daarna dat ik de klok erop gelijk kon zetten dat ik 10 dagen na mijn ei ongesteld werd.

4. bloemetjes123

bloemetjes123 Actief lid

19 sep 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames.
    Vandaag bij de huisarts geweest. Moeten nog 2 maanden geduld hebben en als t dan nog niet is gelu kt worden we doorgestuurd. Tussendoor temperatuur bijhouden.
    Inmiddels 3 dagen na nod en nog niet ongesteld. Test was vanmorgen negatief. Maar blijf hoop houden...van het wweekend maar weer testen.
    Groetjes!

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dus hoogstwaarschijnlijk toch een later ei als je dacht...hopelijk lukt het snel.

Deel Deze Pagina