wel of niet alleen en zwanger

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Stienke, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Hoi Stienke!

Ben blij dat het weer goed gaat met je!
    Hoort er toch ook een beetje bij, komt zoveel op je af en dan ook nog die hormonen erbij!

Dus je hebt alles klaar voor de baby? Ben benieuwd wanneer je gaat bevallen, hoop voor je dat het niet nog 3 weken duurt!
    Geniet nog even van je buik, je gaat m nog missen.

Wat ik me eigenlijk afvroeg, heb je ook hulp voor na de bevalling? Je ex, of ouders ofzo?

Sterkte met de laatste loodjes!

Liefs

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hoi! Ja, alles is klaar hoor voor de baby, maar ik hoop dat ie nog even lekker binnen blijft zitten want ik moet vrijdag nog examen doen en het liefst wil ik nog wat slaap inhalen ;) maar ja dat heb je niet voor t zeggen...ik weet niet of ik hoop dat het nog 3 weken duurt, maar wat ik echt hoop is nog heel even rust voor mezelf krijg al is het maar 2 dagen om echt bij te komen...

Mijn ex is bij de bevalling en zal na de kraamtijd een tijdje blijven, in ieder geval zo lang als ik nodig vind. Dat doen we gewoon in overleg, als ik het gevoel heb dat ik me prima red dan hoeft hij s nachts niet meer echt bij me te zijn, maar voor t zelfde geld duurt het langer voor ik weer op de been ben, en hij heeft zelf aangegeven dat hij niet eerder weer weg gaat dan dat ik alles zelf weer kan of dat ik daar zelf gerust op ben....daar ben ik ook wel blij om hoor, want ik regel het liever samen met hem dan met ouders of vrienden. Als hij weer weg is zal ik nog vaak genoeg op ouders of vrienden terugvallen waarschijnlijk...

3. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Hey Stienke.

Hoe is het nou? Is je examen goed gegaan vandaag? Of is de baby al geboren?:D
    Maar het is wel belangrijk even goed je rust te pakken hoor!
    Gewoon dit weekend lekker rustig aan doen, veel slapen.
    Is toch geen weer voor een hoogzwangere vrouw om nu naar buiten te gaan als het niet nodig is!:)
    Een kennisje van mij is gister met een dikke buik (38 weken zwanger) gevallen!:$ Gelukkig niks met de baby maar ze is wel heel erg geschrokken.

Het is fijn dat je ex je zoveel helpen na de bevalling, voor jullie allebei wel lijkt me? Hij mist de speciale eerste paar dagen/weken niet en jij hebt hulp bij de hand!

Ik hou je topic in de gaten, miss krijg je wel een kerstkindje!:p

Lekker rustig aan doen!!

Liefs

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Hoi! Ja gaat goed hoor, nog steeds heel erg moe helaas, met jou ook alles goed?

Wel balen mijn examen is alweer mislukt, net 1 foutje te veel dus nu volgende week hopelijk nog 1 of 2 herkansingen...

Oei ja vallen met je dikke buik is niet zo'n pretje, is het wel goed afgelopen? Kan me voorstellen dat ze zich rot schrok! Ik geniet zo ontzettend van dit mooie weer, dus toch een paar keer per dag hup snowboots aan en lekker even naar buiten, heel ver lopen zit er niet meer in maar ach zelf boodschappen doen lopend of in de auto gaat nog prima hoor, gewoon voorzichtig doen denk ik steeds dan komt het vast wel goed ;) Vandaag nog even de oprit geveegd, of in ieder geval een pad gemaakt naar de brievenbus, en mijn vader was zo lief om de stoep en de rest van de oprit wat minder gevaarlijk te maken.

Ik hoop zelf eigenlijk ook wel flink bij te kunnen slapen dit weekend. Heb voor de zekerheid maar vast wat energiedrankjes ingeslagen, mocht de bevalling zich dan aandienen dit weekend dan kan ik dat misschien goed gebruiken...

Ben inmiddels wel heel erg benieuwd wanneer de kleine graag naar buiten wil, en hoe de bevalling zal gaan, of het kindje gezond is en hoe het kindje eruit ziet....spannend allemaal...ben ook wel benieuwd naar mezelf als mamma hahaha maar nog even geduld....

Fijne avond nog!

5. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Hey Stienke!

Hoe is het nou? Fijne kerst gehad? Ben je al bevallen?
    Denk even snel een berichtje, heb het heel druk gehad.
    Vanavond reageer ik wat uitgebreider!

Liefs

6. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    hoi hoi! Ben inderdaad op 28 dec, bevallen van een prachtige dochter; Sanne Indy. Doordat ik anderhalve liter bloed verloor en enorm :x last van aambeien heb, was ik vandaag pas voor t eerst in staat om haar zelf te kunnen verschonen. Ben mijn ex echt meer dan dankbaar dat hij tijdelijk bij mij is ingetrokken, want dit had ik niet in mijn eentje klaar gespeeld. Hij heeft me ook enorm door de bevalling heen gesleept, en hij zogrt supergoed voor mij en z'n dochter. De bevalling ging wel snel, maar t was heel heftig en ik moet het echt nog even verwerken. De vliezen braken s nachts om half 2, we waren toen bij mijn ex die woont 3 kwartier bij me vandaan. We zijn de auto ingestapt en naar mijn huis gereden. Om 6 uur kwam de verloskundige en vertelde me dat ik al 5 cm. ontsluiting had, dus konden we naar het ziekenhuis. Na urenlang puffen en 2 uur persen kwam dan eindelijk ons meisje op de wereld, het was toen 11.02 uur. Ik moest met haar een nachtje blijven ivm vele bloedverlies en veel te laag ijzer, daarna apetrots en doodmoe naar huis, het genieten is begonnen, hoewel ik niet echt op een roze wolk zweef, maar als de aambeienpijn weg is dan ben ik vast gauw weer op de been en is genieten vast nog mooier...nou, nu eerst even slapen, welterusten en tot mails! Groetjes Ester

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

je banner :p

8. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    ;) Haha ja ik weet niet hoe ik mijn banner weg moet halen, vandaar...

9. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Hoi Stienke!

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!! Mooie naam ook! Als Sem een meisje was geweest had er ook Indy in zijn naam gezeten.
    Maar wat vervelend dat je zoveel bloed bent verloren en last hebt gehad van aambeien! Gaat het nu weer goed? Gelukkig kun je nu iig zelf je kleine meid ook verschonen! Is idd wel een snelle bevalling geweest, zeker voor een eerste. Het verwerken daarvan komt vanzelf hoor. Ik ben van Jada in 50 min bevallen en heb ook wel moeite gehad om dat een plekje te geven maar is goed gekomen. Wel heel fijn dat je ex je zo helpt, hoe vindt hij het? En hoe gaat het nu verder met jou? Aan het genieten? Die harstikke roze wolk hoeft niet hoor! Begin je al een beetje te wennen aan het feit dat je nu echt moeder bent? Ze heeft haar eerste oud&nieuw iig al gehad! Doe maar lekker rustig aan, geniet van je kleine meid en laat je nog maar even lekker verwennen!

Liefs

10. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Oja die banner kun je weghalen door op je eigen naam te drukken, dan gebruikersinstellingen volgens mij en dan handtekening wijzigen. Bovenaan de pagina in de rij van home en forum enzo staat ook banners, kun je eventueel een nieuwe maken! X

11. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Hoihoi! Nou, mijn roze wolk werd helaas verstoord doordat ik opnieuw in het ziekenhuis kwam te liggen. Heb een ontsteking aan mijn baarmoederslijmvlies. Heb mijn hele kraamtijd plus 2 dagen extra kraamzorg alleen maar op bed door kunnen brengen, toen kreeg ik ineens hoge koorts, na 2 dagen besloot de verloskundige samen met de gyn. dat ik opgenomen moest worden. Het was kraamvrouwenkoorts, dat is superbesmettelijk ook voor andere kraamvrouwen, dus Sanne en ik kwamen heerlijk rustig alleen op een kamertje te liggen. Kon ik mooi de borstvoedingen blijven doen. En toch ook nog een ander roze wolkje; mijn ex is niet langer mijn ex maar we willen het samen toch weer gaan proberen, al zal het voorlopig alleen een latrelatie zijn, dus we kijken wel hoe het gaat, ik vind het super maar moet wel weer leren vertrouwen te hebben, dat moet groeien dus heb het hier nog aan niemand verteld...
    Zo, mijn meisje huilt dus mijn banner zal ik later wel even aanpassen! Lief dat je steeds zo meeleeft!!

12. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Wat een nieuws weer!! Jeetje wat vervelend dat je weer in het ziekenhuis hebt gelegen, wel lekker een kamertje voor jullie samen! Hopelijk voel je je nu snel weer helemaal goed en kun je eindelijk ECHT gaan genieten van je kleine meisje.
    Maar wat goed dat jullie weer samen zijn zeg, heel fijn voor jullie en jullie kleine meisje. Met eerst latten is niks mis toch?! Doen m'n overburen ook, hebben 3 kinderen samen, maar dat gaat harstikke goed en zijn gelukkig samen.

Ben blij dat het nu goed gaat met je, en dat jullie het samen toch gaan proberen!
    Heb je al veel foto's gemaakt? Wij hebben volgens mij de eerste 3 weken nadat Jada geboren was wel een paar honderd foto's gemaakt haha!

Liefs!

13. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Haha ja heel herkenbaar, honderden foto's, is echt superleuk maar je moet het wel bijhouden, gelukkig heeft mijn vriendje alle foto's op datum gezet anders weet je echt niet meer wat wanneer is gemaakt...

Met mij gaat het wel beter gelukkig maar echt wel ups en downs, veel tranen vloeien hier nog hoor, maar hopelijk gaat het morgen weer beter...

14. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ook even hier een vreugdedansje voor jullie!!!!

Liefs Elea

15. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    jullie zijn lief!

16. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    mijn aandacht werd getrokken door dit item maar ik begrijp inmiddels dat de kleine er ook al is!

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Hey moeke ;)

Druk zeker met de kleine meid he! Heb je mijn mailtje nog gekregen?

Liefs Elea

18. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Hoihoi, ja, ik heb je ook terug gemaild, maar misschien gaat er dan iets mis in de mail? Als ik jouw reactie gehad heb ga ik vragen om dit topic te sluiten, ik hoor hier niet meer thuis gelukkig, en wij hebben toch wel contact via de mail...Alles goed verder?

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Ik heb je mailtje niet terug gehad? Misschien kun je 'm nog eens mailen :( Hoe dan ook lijkt em een heel goed idee om dit topic te sluiten. Het is wel nuttig geweest, maar idd gelukkig mag hij lekker dicht! :)

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    heb je topic ook gelezen meid en wilde nog reageren voor het zo op slot gaat.

Nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie meid en wat fijn dat jullie toch weer bij elkaar zijn, super.

Had je vriend toch gelijk hè ;)

Heel veel succes met alles en lekker genieten van je gezinnetje.

Deel Deze Pagina