ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet maar mn man is vannochtend de kinderen naar school gaan brengen en sindsdien heb ik hem niet meer gezien we hadden geen ruzie of spanningen dus ik snap er niks van hij is wel bekend met depressies zo af en toe dus ben bang dat er iets is gebeurd.. wel ziekenhuizen gebelt en de politie maar nog geen nieuws. mn man komt oorspronkelijk uit noorwegen en had met de kerst behoorlijk heimwee maar daarna ging het wel weer goed zoals ik merkte.. we zijn gisteren teruggekomen van een week center parcs en het erg leuk gehad.. en nu.nu is hij weg?ik begin helemaal radeloos te worden. zal er iets gebeurd zijn of is hij naar noorwegen stiekum vertrokken? hij heeft zn mobiel hier gelaten en die is hem heilig en zn laptop ook. alles ligt nog hier.. ik weet niet meer wat te doen of te denken. en we hebben morgenochtend de eerste echo. ben helemaal de weg kwijt
Oei, wat een lastige situatie... Ik heb niet echt ervaring met dit soort dingen, maar ik hoop dat hij snel weer terug is. Ik zou wel even de politie bellen om door te geven wat er is gebeurd, dan weten ze het daar in ieder geval al. Heb je vrienden waar hij kan zijn? Werk? Andere plekken? Probeer vooral rustig te blijven, anders hebben je kinderen er ook niks aan, en jijzelf ook niet. Veel sterkte
Jeetje wat een verhaal. Je kinderen zitten wel gewoon op school? Veel sterkte en ik hoop dat hij gauw weer thuis is.
pff wat een verhaal is die ook niet naar zijn werk gegaan meid hoop zo dat die zo binnen komt lopen.... heeft die zijn portemonne wel mee en paspoort heeft die misschien geld opgenomen (nagaan via internetbankieren of bank bellen) roep ook maar wat hoor
Jeetje zeg! Wat een verhaal.... Heb er zelf geen ervaring mee, maar het eerste dat mij te binnen schiet is; zijn paspoort! Heeft hij deze meegenomen?! En zijn portemonnee? Je hebt geld en paspoort nodig om weg te komen... En paar goede vrienden of familie, misschien zit hij daar? Of is een luchtje scheppen (wel erg lang, maar als hij niet goed in zijn vel zit...) Sterkte, hoop dat hij inmiddels al thuis is
of hij zn paspoort mee heeft weet ik niet. kan hem hiern iet vinden in ieder geval.. hij is ontslagen van zn werk 2 maanden terug dus daar is hij ook niet heen.. heb politie al ingeligt over de situatie en hij wordt pas officieel als vermist opgegeven als hij 24 uur weg is. heb zn ouders in noorwegen ook gebelt en die hebben ook niks van hem vernomen en zn bank kan ik niet checken, heb zn inlogcodes niet
onze vrienden zijn aan het werk en daar ging hij evengoed nooit heen zonder mij eigenlijk. maar het vreemde is dat zn mobiel hiero ok nog ligt en die is hem echt heel heilig luchtje scheppen lijkt me stug hij is al 7,5 uur weg
de kids waren gewoon naar school. hij heeft zn gebracht en ik haal ze dan meestal in de pauze en hij brengt ze dan weer terug naar school
zo echt radeloos worden en in alle staten zijn maar je moet proberen rustig te blijven voor de kids heb je goed contact met je ouders kunnen die nu iets voor je betekenen?
stom maar ik dacht eigenlijk meteen dat hij je kinderen heeft mee genomen *schaam schaam * maar dat is dus niet zo meid ik hoop dat ie gauw boven water is
Hoe was hij naar school dan, lopend of met de fiets/ auto? Anders zou je eens de weg van school naar huis kunnen na gaan, misschien is er wel wat gebeurd?
Veel sterkte. Goh. Woorden schieten te kort. Heeft hij vrienden? Heb je die al gebeld? Of oud-collega's waarmee hij goed over weg kon? Ziekenhuizen in de buurt gebeld? Ja roep ook maar wat. Die onzekerheid is zo erg. Hoop dat je gauw wat hoort. Zal voor je duimen. Hoe reageerde de kinderen eigenlijk. Hebben die nog iets bijzonders aan hem gemerkt. Of heeft hij tegenover hen een opmerking los gelaten? Hou je taai, dikke knuffel!!
Meid, weet niet wat ik moet zeggen. Snap dat je helemaal radeloos bent. Weet ook geen oplossing ofzo maar wil je wel heel erg veel sterkte wensen !
de vrienden die hij heeft zijn ook mijn vrienden en die hebben niks van hem vernomen. ze vinden het allemaal heel vreemd.. ik heb het idee dat hij teruggegaan is naar noorwegen zonder te zeggen maar hij gaat nooit weg zonder wat spullen dus das ook weer heel vreemd. straks is hij wel weer erg depressief en heeft hij zichzelf wat aangedaan.. als hij nou wat van zich liet horen zou ik wat geruster zijn. we zouden morgen de eerste echo hebben samen,, ben bang dat ik alleen heen zou moeten gaan nu.. heb politie ingelicht en heb ziekenhuis ook gebelt maar nog geen nieuws
Van hieruit ook super veel sterkte toegewenst en ik hoop dat je man gauw weer lekker thuis zal zijn!!!