wel of niet alleen verder??

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door tomaatje, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomaatje

tomaatje Lid

8 mei 2009
    11
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zit op dit moment een situatie waarin ik niet zo goed weet wat ik moet doen, ik zal in het kort uitleggen wat de situatie is en hopelijk hebben jullie advies voor mij.....

Ik en mijn partner zijn iets meer als 3 jaar samen, wij hebben vorig jaar het huis gekocht waar we in wonen en sinds 8 weken een wolk van een zoon! Perfect als je het zo hoort maar niets is minder waar... Voor onze zoon geboren was waren er al problemen waar het grootste probleem voor mij is dat hij wiet rookt, 2 per dag ongeveer. Hij beloofde mij dat als de kleine er was hij zou stoppen, niet dus!! Ik vind dat heel erg, hij rook buiten maar ik wil dat hij stopt, zijn gedrag is erg veranderd door die rotzooi en ondanks vele verzoeken en beloftes gaat het gewoon door.

Daar komt bij dat hij weinig tot niks doet in de huishouding, ik zorg 24 uur per dag voor de kleine, hij geeft na het werk de kleine de fles die ik klaar maak, de kleine haal ik uit zijn bed en papa zit op de bank te wachten, hij geeft hem de fles en dan is het wil jij even boeren want dat vind ik niet prettig om te doen. Ik heb zelf een ziekte waardoor ik 24 uur per dag pijn in me rug heb, maar toch doe ik alles in huis. Als ik bijvoorbeeld koffie mors en het zelf niet opdweil dan ligt het een week erna nog en zo gaat het met alles.

Aan het eind van de dag ben ik kapot en komt de nacht nog... Met alle liefde doe ik alles voor mijn zoon maar een keertje lekker doorslapen 's nachts zit er voor mij niet in, op zaterdag moet ik hem roepen dat zijn zoon de fles wil, dan gaat het niet van harte en begint de ene godver na de andere want niets is goed, vooral als de kleine huilt dan is hou toch es stil joh op een harde toon. Pfff ik kan er niet meer tegen en het allerergste vind ik nog dat hij meer aandacht voor de hond heeft dan voor zijn zoon, hij kijkt af en toe in de box en zegt dan hallo maar ja echt lekker met hem kletsen en vasthouden doet hij niet, mijn ouders hebben meer band met de kleine dan hij en ik heb dat ook gezegd.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb al zovaak gepraat met hem en telkens komt er niks uit... durf mijn ouders niet te vertellen over het wiet gebruik want dat keuren ze absoluut niet goed, zijn ouders weten ook van niks. Ik heb hun wel verteld dat hij geen band opbouwt met zijn zoon en weinig tot niks in de huishouding doet maar ja dat veranderd hem toch niet. Het liefst zou ik mijn spullen pakken, me katten en me zoon en vertrekken, want als ik toch alles alleen moet doen dan ga wel op mezelf wonen, maar ja wat moet ik nou????

2. tomaatje

tomaatje Lid

8 mei 2009
    11
    0
    0
    Hoi missgroovy,

misschien rare vraag maar wat is pben??

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

persoonlijk bericht, soort mailen via deze site, dat doe je door bij mijn naam op t knopje pb te drukken. Je stuurt me dan een bericht dat niemand anders kan lezen. Voor t geval je vragen of zo zou hebben

4. tomaatje

tomaatje Lid

8 mei 2009
    11
    0
    0
    Oh haha ok dat is aardig van je!! Het is bedtijd voor de kleine hummel dus is mail zo ff

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi meis

Kies voor je zelf en je kind.
    Het wiet gebruik veranderd echt je persoonlijkheid en niet in het positieve.
    Me ex rookte het ook en die is echt heel erg veranderd en heeft vorig jaar zelfmoord gepleegd.Nou wil ik niet zeggen dat jouw vriend dat zal zoen maar hij zal echt veranderen door die troep.Ze gaan in hun eigen wereld leven.

Heelveel sterkte.

6. tomaatje

tomaatje Lid

8 mei 2009
    11
    0
    0
    Hoi...

Hij leeft al in zijn eigen wereld! Hij had voor hij mij kende al een kleine kwekerij in zijn huis en is toen voor mij gestopt ongeveer een jaar en nu ja pff tis moeilijk hoor! En ja ik red me wel maar me zoon is me heilig die moet veilig en liefdevol opgroeien vind ik.

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Heeft hij nog geen agressieve houding?

8. tomaatje

tomaatje Lid

8 mei 2009
    11
    0
    0
    Nee niet ten opzichte van mij, tenminste als het niet gaat als hij wil dan is het schelden geblazen, van de week wilde ik even gauw de inbakerdoek van de kleine wassen en had die alleen in de wasmachine gedaan zodat hij weer droog en schoon was als die kleine weer naar bed moest, had ik per ongeluk de lange was gedaan ipv een kort programma nou toen had ik het gedaan hoor!! Ik dacht nog maak je druk zeg.... maar ja dat soort dingen heb ie wel vaker hoezo dan?

9. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik herken de problemen,heb ook lang geworsteld met een partner die blow(de).
    Sinds ik weer zwanger ben is hij gestopt,althans hij blowt alleen als zijn vrienden er zijn.
    ook ik irriteerde me er dood aan dat hij hiervoor 4 jaar lang elke dag stoned was.
    nu hij gestopt is is er niet veel veranderd hoor,hij heeft nog steeds heeeel vaak geen zin in de lasten van ons zoontje,en soms ook niet in de lusten.
    hij houdt zeker weten zielsveel van hem,maar is altijd bezig met andere dingen. ik vraag me dikwijls af of hij niet liever later kinderen had gehad.
    Blowen is een lastig probleem dat jij helaas niet op kan lossen weet ik uit ervaring.
    en niet helpen in de huishouding ook. ik vind het heel triest voor je dat jij alles alleen moet doen,zeker omdat je die ziekte hebt.

De eerste jaren met je kindje zijn het mooist en het belangrijkst (denk ik :D ) en die moet je niet laten verpesten door iemand die te belazerd is om een poot uit te steken.
    ik zou zeggen,schop hem de deur uit dan kan hij weer lekker bij mammie thuis gaan zitten lui op de buik,en heb jij weer de gelegenheid om tot rust te komen en wie weet in de toekomst iemand te ontmoeten die wel voor je klaarstaat.

maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan,ik ben tenslotte ook nog bij dezelfde partner ;)

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Meid, het is misschien makkelijk gezegd. Maar kies voor jezelf en je zoontje...
    Als dit inhoud dat je met zijn en jou ouders gaat praten ... doen!
    Als jij hem verteld dat als hij niet veranderd dat je jullie ouders op de hoogte brengt van de situatie.. wie weet word hij dan wakker.
    Mogelijk kun je met je zoontje bij je ouders gaan wonen tot je een plekje voor jezelf hebt gevonden?
    Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat...

11. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Wat denk jij dat het beste is om te doen voor jouw kindje? Vind jij het een wenselijke situatie om jouw kind op te laten groeien met een papa die vaak stoned is? Vind jij het een wenselijke situatie dat jouw kindje opgroeid met het rolpatroon dat bij jullie in huis heerst? (jij doet alles en jouw vriend doet weinig tot niets in het huishouden).
    Succes!

12. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    Het laatst ontvangen bericht is best verouderd ik ben benieuwd hoe de situatie nu gaat, hoop het snel te lezen!
    Liefs

13. bibilove

bibilove Lid

11 apr 2009
    26
    0
    0
    Hoi tomaatje,

Wat herken ik veel in jou verhaal!
    Toen ik mijn inmiddels ex vriend leerde kennen blowde hij 4 x per dag, hij is toen voor mij gaan minderen en garandeerde mij te stoppen wanneer de kleine geboren zou worden.
    Nou niet dus, het werd alleen maar erger en uiteindelijk zijn we uit elkaar gegaan omdat ik erachter kwam dat hij ook harddrugs gebruikte.

Nu is hij onder behandeling voor de harddrugs maar niet voor het blowen ik denk ook dat dat ie nooit voor mij of zijn kind zal stoppen een gebed zonder eind!

Sterkte

Deel Deze Pagina