Dag dames daar ben ik weer.. ronde 4 en ik geloof een oplopende test te zien. De bovenste is van vanochtend vroeg met een vroege test Vd action en die onderste is van net met een gewone test van de action.. zien jullie het ook oplopen of zie ik ze vliegen durf het niet zo goed te geloven namelijk.. krijg gedurende dag ook steeds minimale misselijke vlagen maar dat kan ik mij ook inbeelden. Voor de rest heb ik voor de verandering (!) eigenlijk nergens last van?? Vreemd hoor. Wie herkent dit? Bekijk bijlage 560748
Een gewone test en een vroege test kun je helaas niet met elkaar vergelijken ookal is het van hetzelfde merk. Je kunt alleen een oploop beoordelen aan de hand van hetzelfde soort en merk testen. Ik zie overigens wel een tweede streepje op beide testen.
Maar het is dan toch vreemd dat een gewone test een duidelijker streepje geeft dan een vroege test? Of heb ik dat mis.. is van het zelfde merk
Ik heb even die felheid eraf gehaald...deed gewoon pijn aan me ogen dat felle witte Prachtige test hoor!! Gefeliciteerd!!
Haha bij mij ook maar moest wel met flits doen anders zag je de streep bijna helemaal niet.. hoe haal je de felheid eraf dan? Dankjewel!
Ik zie ook duidelijk streepjes dus ik heb er wel vertrouwen in voor je! Mannen die zijn vaak wat minder snel enthousiast over dit soort streepjes. Dat komt wel.
Ik denk dat hij bang is voor een tegen slag dat ik mij te blij maak terwijl het misschien alsnog niet zo blijkt te zijn. Dus ergens is het wel lief Nu ben ik alleen benieuwd.. wanneer zou je met zo'n test een afspraak maken bij de vk?
Ik zou wachten tot een overduidelijke positieve test, bv een digitale. Daarna kan je bellen en je zal rond 8 weken dan misschien een intake krijgen.
Heb je eerder miskramen gehad? Zo nee dan meestal rond de 8 weken. Heb je wel al miskramen gehad dan meestal rond de 6.5 week. Ik ga als ik 2 weken overtijd ben ook pas contact opnemen met de gyn. Maar ik heb wel 7 februari mijn 8ste miskraam gehad. Zal gewoon langs de huisarts gaan en zeggen dat je zwanger bent. Zij doen dan zelf nog een zwangerschapstest en bij positief geven ze info wanneer je weer een afspraak kan maken voor bij de verloskundige of gynaecoloog Spannend hoor. Ik ga voor je duimen.
Off-topic @RoGiJuLi ik vind het zo lief dat jij vage foto’s van testen aanpast voor meiden!! Ontopic gefeliciteerd meid!
Nee ik heb (gelukkig) geen miskramen gehad.. 1 keer zwanger geweest na ronde 1 meteen raak en nu in ronde 4. Dan wacht ik nog eventjes netjes af