Sem wordt (of werd ) iedere nacht klokslag 5 uur wakker voor wat drinken dus ik zei al voor de grap dat we zijn wekker even moeten verzetten naar een wat schappelijkere tijd maar wat schertste mijn verbazing?? Moeders lag om 5 uur wakker en zoonlief bleef prinsheerlijk slapen tot 6 uur
haha, dat had ik ook steeds... Helemaal trots en opgewonden omdat meneertje bleef slapen En dan zelf niet meer in slaap komen inderdaad... want ja: 'Hij zal zo wel komen'...
Ja idd, zat de hele tijd te wachten en te denken van als ik nu in slaap val wordt ik straks verrot wakker als ie begint te huilen
Ja erg he? Thijs liep afgelopen nachten erg te spoken. Vanacht werd hij maar 1x wakker (ipv10x) en nu lag ik wakker.
hier ook zoiets maar dan overdag kleintje kan leuk aan het spele, zijn en dan zeg ik plots tegen vriendlief: maak zijn flesje maar klaar vriendlief gaat dan van 'eh? tis nog geen tijd om te eten' ik: tzal ni lang meer duren en idd, flesje is bijna klaar en begintie wel te wenen heb ik al meer gehad, ook smorgens word ik bv wakker om 8 uur meestal slaapt hij nog tot 8.30 u maar soms word ik wakker om 7 uur en denk, ga maar al zijn flesje maken want heb het gevoel dat hij eerder komt en jep, daar is ie xxx