wel of niet babyzwemmen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door baby001, 23 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby001

baby001 Bekend lid

5 mrt 2015
    897
    18
    18

haha ik lag me dood om je stukje...ik kan het me helemaal voorstellen...!
    Ik heb eens rondgekeken hier maar het is alleen op de dinsdagochtend en dan werk ik helaas de hele dag :(
    Nouja, dan hoid het dus op al was een proeflesje leuk geweest..
    we duiken dus samen maar het zwembad in en denk maar zo.. ik heb ook nooit babyzwemmen gedaan vroeger en ben toch een waterrat:) en...ik ook durf onderwater zonder dat dat moest op de 'krak' van het liedje (sorry vond t leuk dat je het zo omschreef :) )

onder de douche is dl iniedergeval niet bang haha

2. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.850
    1.060
    113
    :) :)
    In ieder geval veel zwemplezier met je spruit. Het is echt heerlijk. We zijn vandaag nog geweest. En soms is het idd fijn om gewoon makkelijk te denken.;)

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het uiteindelijk niet gedaan, vond het veel te duur, ga ik liever gewoon met haar zwemmen en iets anders doen.

4. nina22

nina22 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    friesland
    ik zwem al vanaf 10 weken met onze baby ze vind het heerlijk elke x vind ze het steeds leuker! ik vind het gewoon leuk om samen met mijn dochter iets te doen en ook voor de contacten is het erg leuk! zeker een aanrader wat bij betreft!

5. nieko

nieko Actief lid

2 dec 2013
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook graag gaan babyzwemmen (zl 5 maanden), maar nou kwam m'n vriend ermee dat al dat chloor slecht zou zijn voor baby's onder 1 jaar..? Iemand die daar mee van weet toevallig?

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben het niet gedaan, omdat ik gehoord had dat chloor ook niet echt goed is voor een baby m.b.t. luchtwegen etc. Achteraf heb ik er wel spijt van, want nu zit ze op zwemles en ze is wat angstig aangelegd. Dus sla ik mezelf voor mijn kop, want had ik wel gaan babyzwemmen was ze er misschien iets vrijer in geweest :(

7. Miertje89

Miertje89 Actief lid

6 jan 2014
    320
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zijn wel op proefles geweest, maar zoonlief vond het helemaal niks dat ie steeds om de paar seconden onder zn armen werd gepakt en weer van buik naar rug moest wisselen en andersom enzo... Hoe vrijer hij kan bewegen, hoe beter... We gaan af en toe gewoon met m naar het zwembad en dat vindt hij helemaal geweldig! Ik weet niet of ik het babyzwemmen nog ga oppakken, mis er niet veel aan en omdat mijn man niet vrij is is het ook nog eens gruwelijk onpraktisch in mn eentje zonder auto. :)

8. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Ik ga morgen voor het eerst babyzwemmen. Ik heb me er al zo'n tijd op verheugd! Ik ben alleen wel wat huiverig over het kopje onder gaan. Ik ben wel benieuwd of ze het wat vindt, want het badje vindt ze verschrikkelijk.

Deel Deze Pagina