haha ik lag me dood om je stukje...ik kan het me helemaal voorstellen...! Ik heb eens rondgekeken hier maar het is alleen op de dinsdagochtend en dan werk ik helaas de hele dag Nouja, dan hoid het dus op al was een proeflesje leuk geweest.. we duiken dus samen maar het zwembad in en denk maar zo.. ik heb ook nooit babyzwemmen gedaan vroeger en ben toch een waterrat en...ik ook durf onderwater zonder dat dat moest op de 'krak' van het liedje (sorry vond t leuk dat je het zo omschreef ) onder de douche is dl iniedergeval niet bang haha
In ieder geval veel zwemplezier met je spruit. Het is echt heerlijk. We zijn vandaag nog geweest. En soms is het idd fijn om gewoon makkelijk te denken.
Wij hebben het uiteindelijk niet gedaan, vond het veel te duur, ga ik liever gewoon met haar zwemmen en iets anders doen.
ik zwem al vanaf 10 weken met onze baby ze vind het heerlijk elke x vind ze het steeds leuker! ik vind het gewoon leuk om samen met mijn dochter iets te doen en ook voor de contacten is het erg leuk! zeker een aanrader wat bij betreft!
Ik wil ook graag gaan babyzwemmen (zl 5 maanden), maar nou kwam m'n vriend ermee dat al dat chloor slecht zou zijn voor baby's onder 1 jaar..? Iemand die daar mee van weet toevallig?
Wij hebben het niet gedaan, omdat ik gehoord had dat chloor ook niet echt goed is voor een baby m.b.t. luchtwegen etc. Achteraf heb ik er wel spijt van, want nu zit ze op zwemles en ze is wat angstig aangelegd. Dus sla ik mezelf voor mijn kop, want had ik wel gaan babyzwemmen was ze er misschien iets vrijer in geweest
Wij zijn wel op proefles geweest, maar zoonlief vond het helemaal niks dat ie steeds om de paar seconden onder zn armen werd gepakt en weer van buik naar rug moest wisselen en andersom enzo... Hoe vrijer hij kan bewegen, hoe beter... We gaan af en toe gewoon met m naar het zwembad en dat vindt hij helemaal geweldig! Ik weet niet of ik het babyzwemmen nog ga oppakken, mis er niet veel aan en omdat mijn man niet vrij is is het ook nog eens gruwelijk onpraktisch in mn eentje zonder auto.
Ik ga morgen voor het eerst babyzwemmen. Ik heb me er al zo'n tijd op verheugd! Ik ben alleen wel wat huiverig over het kopje onder gaan. Ik ben wel benieuwd of ze het wat vindt, want het badje vindt ze verschrikkelijk.