twee weken op rij wakker snachts...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door washburn, 19 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    Hey hallo,

Onze dame is altijd een hele makkelijke slaper geweest. Sliep al de nacht door met 4 weekjes en is eigenlijk altijd wel makkelijk in bed te leggen. Nu merk ik dat ze behoorlojk aan het groeien is en ze wordt snachts nu vaker wakker huilend. Ik geef haar dan maar een goede fles die ze vervolgens helemaal leegtankt...

Maakt ze de zoveelste groeispurt door met als gevolg een leeg buikje snachts?

Ze is nu 14 maandjes en eet goed overdag...

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ja! 13/14 maanden sprong is mega, op gebied van hersenontwikkeling en ook fysiek om te gaan lopen enzo. Is ze daar al mee bezig? optrekken enzo?

Vaak duurt het een week of 3 en is het weer over. Zo lang het niet elke nacht op precies hetzelfde tijdstip is wordt het geen gewenning dus. Ik gaf ook gewoon tot 150/5 en dan sliep hij weer tot 07. Tot 17 maanden af en en wakker geweest 's nachts en toen was het over en ging hij dieper slapen.

Succes,

3. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    13/14 maanden sprong was hier ook killing. Was gewoon echt niet grappig en zelfs ik werd er gefrustreerd van.

Sterkte!

4. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    He bedankt voor jullie reacties!

Ja ze ontwikkelt zich super! Praat korte zinnetjes met twee of drie woordjes, loopt aan de hand ( los vindt ze eng, dan gaat ze meteen op haar billen zitten haha).

Ja weet niet of het gewenning/ geen gewenning is. Ze wordt telkens tussen 23 en 01 uur wakker... ik geef haar dan de fles knuffel haar even ( ik blijf overigens op haar kamertje) en leg haar weer in bed waarna ze meteen verder ronkt... :)

Ik ben nu bij wijze van experiment een snee brood na de avondfles aan geven... kijken ofze hierdoor beter slaapt want ik denk echt dat ze honger heeft... :)

Moet ze dan nog meer overdag eten?

Deel Deze Pagina