gisteren heel veel beweging gehad de gehele dag door mijn buik zat nog net niet op mijn rug zon druk kindje. vandaag nog niet veel van gemerkt toen op bed gaan liggen 1 duidelijk schopje gehad en toen ff geslapen.. nu kwam ik uit bed en was het bovenste gedeelte van mijn buik vrij hard net of het hele kindje zich daar genesteld heeft. het nadeel is als ik bel moet ik naar het spoed nummer bellen omdat het gewone nummer maar tot 1 uur bereikbaar is.
bellen!!! Ik ken iemand heel dichtbij die ook even minder leven voelde, een nachtje eroverheen heeft laten gaan en de dag erna was haar kindje overleden... Bellen, please! Liever 10 keer teveel dan een keer te laat...
Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook een paar keer gebeld. Mijn stelregel was: Bij twijfel -> bellen!
Was t niet gewoon een harde buik? Maar bij ongerustheid altijd bellen inderdaad, goed dat je dat gedaan hebt succes!
Gewoon bellen, had ik laatst ook en lig inmiddels alweer twee weken in het ziekenhuis mrt een groeiachterstand
Ik heb het bij m'n dochter ook gehad rond 32 weken was ik toen, de vk was toen meteen gekomen en heeft toen geluisterd, daarna toch voor c hoop dat 3x scheepsrecht mag zijn hoe gaat het met jou?tg in het ziekenhuis geweest en ook nog echo gehad. Volgende ochtend moest ik zelfs weer terugkomen voor weer ctg en echo dus ze nemen dit soort dingen SUPER serieus!! Gewoon bellen! Daar zijn ze voor! Ik hoop dat je al wat wijzer bent inmiddels!
ben vanmiddag in het ziekenhuis geweest voor de ctg alles was goed ze konden niks vinden op de echo kon je ook wel zien dat de kleine bewoog ma gewoon rustige bewegingen vandaar dat ik het minder voelde.. ze was vast nog een beetje moe van gister toen was ze heeeel druk ben zelf ook wel blij dat ik ben gegaan