Heeft iemand van jullie wel eens een borstpunctie gehad? Me zusje krijgt er vrijdag 1 helaas en we vroegen ons af hoelang ger duurt voordat je de uitslag ervan krijgt? Alvast bedankt Liefs Fleur1
Heeft de arts dat niet gezegd? Hij/zij kan dat alleen vertellen want het lijkt me dat het kan verschillen per ziekenhuis... Sterkte en ik hoop dat de uitslag goed is!
Ik zou ze dan gewoon even bellen. Daar zijn ze voor hoor! Jullie hoeven niet nog extra in de zenuwen te zitten over dit soort dingen lijkt me.
ik zal het wel effe tegen d'r zeggen dat ze morgen effe moet bellen. Ze overvallen je zi verschikkelijk je gaat er helemaal niet van uit dat ze negatief zijn en ook als je nog zo jong bent.
Ja is eng hoor. Ik heb ook wel eens een knobbeltje in mijn borst gehad, waren hier ook in rep en roer. Gelukkig bleek de echo goed. Dus kan me voorstellen dat het voor julie helemaal angstig is nu. Maar de kans op een gunstige uitslag is altijd groter he!
ze gingen vanmorgen om de foto's ze werd tegen gehouden er moest nieuwe gemaakt worden en we moesten effe wachten daarna werd er een echo gemaakt en nog een paar foto's toen kreeg ze de uitslag dat er een punctie gemaakt moest worden. en dan mag je naar huis met een hele boel vragen
Ja afschuwelijk... Daarom moet ze ze gewoon bellen hoor en eventueel vragen om een afspraak tussendoor (of bij de huisarts) om e.e.a. duidelijk te krijgen. Ze mag alles vragen, het is haar lijf.
ligt aan het ziekenhuis. in het ziekenhuis waar ik werk gaat dit traject heel snel aangezien er speciale spreekuren voor zijn, misschien is dat bij haar in het ziekenhuis ook even navragen bij de arts! spannende dagen, bah, ik hoop dat het allemaal goed uitpakt! joyce
Mijn moeder had hetzelfde als jouw zusje! Mijn moeder had al vrij snel de uitslag, hoelang het precies duurde durf ik niet te zeggen.
Jeetje wat erg! Heeel veel sterkte met dit alles, want alleen dit nieuws is al niet fijn. Ik hoop dat het heel goed uitpakt voor je zusje. ik duim voor d'r
Idd even bellen. Wel slordig dat ze het niet gezegt hebben. Eigenlijk zouden ze er een foldertje over moeten maken,dat als je thuis komt en je hebt vragen je het terug kan vinden in dat foldertje. Sterkte deze dagen tot de uitslag er is.
Het is al lang geleden maar ik heb ook een punctie gehad. Ik kreeg de uitslag een week later. ik duim voor je zus. Amber
Ik heb een paar jaar terug ook een bobbeltje gehad (hij zit er trouwens nog steeds) Ik was toen 23 of 24 vrij jong nog. De huisarts twijfelde of het wel echt iets wat dus stuurde me voor de zekerheid door. Daar een echo gehad en toen toch nog twijfels en toen gelijk door voor een punctie... Weet wel dat ik het doodeng vond want was al bang voor bloedprikken maar was alleen gegaan omdat ik dit allemaal niet verwacht had... ik denk die voelen en dan klaar. Na de punctie kreeg ik de uitslag direct... maar bij mij hadden ze het niet meer op de kweek gezet ze konden gelijk zien wat het was gelukkig allemaal, volgens mij heette het een fibroademoon ofzo en hij zit er nog. Hoop dat het bij je zus allemaal meevalt, maar het verschilt dus als ze het wel op de kweek zetten zal het ongeveer een week duren denk ik, dat was bij mijn tante ook zo.