bij ons gaat het niet om het geld of wat dan ook. al moet ik er duizenden euro's voor betalen dan had ik het er nog voor over. Ik ben gewoon bang dat ze het niet goed doen en dat het er dan niet uitziet.
gelukkig, maar mijn verhaal ging erover dat ik het wel met mijn man beslis en hij is ook de vader van ons kind
dit vind ik een beetje overdreven, dan ga je toch niet naar je ouders luisteren? Mijn ouders zijn mijn familie en ik hecht grote waarde aan hun mening en advies. Vind ook dat je erg bot reageert, maar das mijn mening.
nee hoor, geen geloof, dit is meer traditie, en wij moslims doen dit voor de hygiene, dus niet per direct voor het geloof, dat het in de koran staat is toeval. Uit hygienisch oogpunt wil ik het eigenlijk ook laten doen maar vind het gewoon zielig.
waarom wil jij het eigenlijk op slot laten doen als ik vragen mag, ik heb wel veel aan de opmerkingen die hier geplaatst worden.
als we ooit een zoontje mogen krijgen, willen we hem zeker laten besnijden. ik denk wel op een hele jonge leeftijd anders zou ik net zo twijfelen als jij nu doet. weet ook niet of het beter is misschien dit in turkije te laten doen misschien? aangezien je zei in het zwembad dat je had gezien dat het niet mooi gedaan was. iig wij willen wel besnijden
mijn neefje is in turkije besneden, en hij is dus verminkt, is nu tien en mijn tante wil met hem naar de plastisch chirurg om het te laten herstellen voor zover dat gaat. dus turkije is geen optie
Als je het zielig vind doe je het toch gewoon niet Ik snap niet waarom je nog door discusseerd terwijl je het zielig vind, hem het eingelijk zelf wilt laten beslissen en het van jou en je man eingelijk niet hoeft. Als je het doet doe je het dus omdat je ouders het willen...
nee ik wil ook dat hij besneden wordt, wil alleen niet dat hij verminkt wordt of wat dan ook. daar gaat het me om en ik wil hem niet zelf laten beslissen, dat wil mijn man. Jouw conclusie klopt niet. En ik doe het niet omdat mijn ouders het willen maar het is gewoon een traditie en bij ons is die gewoon heel sterk. Heb trouwens liever niet dat je zo op me reageert. maar van mij mag topic op slot hoor. weet genoeg !