Gewicht en grootte baby op 25 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cate, 11 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    Hey

Ik moet vrijdag naar de gyne. en ben die dag dan net 25 weken ver! Hoeveel wogen en hoe groot waren jullie kindje op 25 weken? Wil dat dan eens vergelijken he ;)

Greetz Cate

2. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    geen idee, ik heb wel een pretecho gehad met 25 weken maar het hele kindje meten dat viel toen al niet meer mee volgens mij en wegen hebben ze zo wie zo nooit gedaan alleen een schatting op het laatst.

Doet jou gyn dat wel dan? en hoe weegt hij het kindje dan?

3. Niet meer actief

Hier heb je een site waarop je alles per week kan bekijken http://www.9maand.com/zwanger/zpm/zpm6.php. Volgens mij berekenen ze het gewicht aan de hand van omtrek van het buikje van het kindje, hoofdomtrek en lengte van de beentjes.

Liefs, Tanya

4. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    hey

Ja mijn gyne. doet dat! Hij kan wel niet zo goed meer de groote zien, maar vorige keer (21 weken) woog mijn kindje ongeveer 400 gr! En dat was een goed gemiddelde!

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

bij mij hebben ze het nooit over gewicht of lengte. ze meten de omtrek van allerlei dingen en geven dan aan of het conform termijn is of niet. elke keer liep ik precies goed.

6. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    mijn gyn heeft de kleintjes ook opgemeten en daaruit kwam dat de ene woog 634 gram en de andere 642 gram, toen waren ze 24 weken oud
    precies volgens het gemiddelde zei de gyn :D

7. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Ik hoorde 32 cm bij 24,5 week....:) gewicht geen idee :)

8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    met 25 weken en 5 dagen 31 cm en 1037 gram.....(gewicht lag wat hoger dan gemiddeld)

Deel Deze Pagina