Wel of niet blij zijn...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnebloem81, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem81

17 apr 2012
    62
    0
    0
    Ik heb een test gedaan vanmorgen! Te vroeg...
    24 maart was mijn laatste menstruatie, zou volgende wk maandag/dinsdag kunnen testen.
    Maar ik heb al vanaf mijn eisprong zoveel vage kwaaltjes gevoeld die ik normaal niet voel voor mijn ongi.
    Bij onze dochter was het meteen 1e ronde raak, op NOD dag getest met Kruidvat test en gaf een licht plusje.
    Heb nu weer dezelfde rare misselijkheid als toen. Gewoon erg herkenbaar.
    De test van vanmorgen was net te onduidelijk. Je zag wel een plusje maar ook weer niet. Volgens mn man ben ik zwanger maar durf het zelf nog niet te geloven en wacht toch nog even een paar dagen af.
    Een foto is niet nodig want tis niet te zien op foto.
    Afwachten maar! (Heeeel lastig!) Of kan ik een andere test gaan doen morgen? Welke bevelen jullie aan?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Kruidvat 2voor 5 euro.
    Die zijn heel gevoelig.
    Hoe is je plus streep,dik of dun?

Plus testen geven namelijk altijd een plusje.
    Ze streepjes moeten allebei even dik zijn.

3. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou maandag pas weer testen. Heb zelf ook een aantal keer te vroeg getest en dat levert alleen maar twijfels op. Dus gewoon wachten tot je NOD, hoe lastig dat ook is. En dat je de vorige keer direct zwanger was, zegt niet dat je dat nu ook weer snel bent...
    In ieder geval succes!

4. Appels

Appels Niet meer actief

Inderdaad nog even wachten tot na t weekend zou ik zeggen... Weet dat t moeilijk is hoor...!

Suc6

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Hey lieve schat
    @zonnebloem
    je heb je eigen topic geopend ,ik zou maandag nog keer testen en als je het echt zeker wil weten even HA bellen en bloed laten prikken dan weet je het echt zeker !!!

6. Zonnebloem81

17 apr 2012
    62
    0
    0
    Streepjes zijn allebei even dik alleen is het ene streepje duidelijk en het andere streepje "ver weg"
    Ik wacht gewoon tot na het weekend! Wilde nog een clear blue halen maar vond het toch wel zonde van mijn geld. Heb nog een Kruidvat test liggen :) Die zijn gevoelig genoeg...Nog ff geduld...

7. Zonnebloem81

17 apr 2012
    62
    0
    0
    Heeee meis! Ja ik wacht gewoon nog tot woensdag ;) Dan zijn mijn man en ik allebei lekker vrij in de ochtend dus dan kunnen we ff rustig bijkomen van de uitslag! ;)

8. Zonnebloem81

17 apr 2012
    62
    0
    0
    Ik weet dat het nu niet meteen raak hoeft te zijn hoor! Daar hou ik zeker rekening mee.
    Ik wacht ook tot mn NOD.
    Thanks! :)

9. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Je kunt denk ik wel voorzichtig blij zijn als je dat ziet maar k snap dat je graag een duidelijker resultaat had gehad..
    Succes met t wachten, en hou ons op de hoogte ok??

Deel Deze Pagina