Dag 40 positivieve ovu test

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mammy, Apr 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammy

Mammy Lid

Dec 3, 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na voor mijn gevoel overtijd te zijn en verschillende negatieve zwangerschapstesten voor de grap weer een ovu test gedaan blijkt deze knal positief. Dacht al eerder een positieve ovutest gehad te hebben maar deze is duidelijker.
    Zit nu op dag 40 na mijn laatste menstruatie (12 maart), ben sinds juli 2011 gestopt en heb periodes gehad tussen de 25 en 35 dagen. Zou dan echt nu pas mijn eisprong zijn?

2. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Een ovulatietest kan ook positief worden als je zwanger bent.
    Dus gewoon even een zwangerschapstest doen. Over 2 dagen ofzo. En anders heb je misschien een langere cyclus inderdaad.

Succes!

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Hoi Meid,

Inderdaad wat Charise zegt ovutest kan positief worden als je zwanger bent. Maar als je ovutest knalpostief is, dan zou een zwtest ergens nu ook wel moeten reageren...Zeker de kv2v5

Ik zou wel gaan klussen en over twee dagen weer testen..

hoop voor je

4. Mammy

Mammy Lid

Dec 3, 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben een digitale clearblue ovulatie test gaan halen en ook die geeft positief, de andere was van zwanger en kids.
    Zwangerschapstesten van z en k en kv2v5 blijven tot nu toe spierwit dus daar durf ik nog niet in te geloven.. Het ene moment denk ik dat ik een late eisprong zal hebben en het andere moment hoop ik dat ik snel een positieve zwangerschapstest in mijn handen heb...

Nonaches gefeliciteerd met je zwangerschap!

Share This Page