Hier in de achtertuin zit Levi wel bloot in het badje. ( als we het grote familiebad hebben opstaan heeft hij trouwens wel een broekje aan ) maar op het strand etc krijgt hij zeker een broekje aan.
Kyra krijgt ook een broekje aan op het strand. Inderdaad om de bovengenoemde redenen: foto's die gemaakt worden en eventuele viespeuken die op de loer kunnen liggen. Eigenlijk is het toch van de zotte, dat we onze kids moeten aankleden, omdat een of andere goorlap zieke neigingen heeft? :x "Vroeger" liepen we als kleintje altijd in ons blootje op het strand. Je zag toen bijna geen aankleede kindjes. Moeders lagen topless, kindjes liepen in hun blote kontjes te spelen. Toen kon dat allemaal nog. Kijk, niet om angst te zaaien, maar als zo'n viespeuk wil, maakt hij ook foto's van bedekte kindjes en doet daar wat mee Helaas kunnen we niet alles voorkomen, maar als badkleding aantrekken al iets helpt, dan kies ik daar graag voor!
ik vind het niet zo'n probeem, vind het op jonge leeftijd wel kunnen, op het strand of in de tuin.... op straat of in een speeltuin zou ik het niet doen..
in de tuin heb ik er geen problemen mee als de kinderen naakt lopen. Ook kinderen van een ander niet. Buitenshuis gaat er altijd een zwembroekje aan, vind het gewoon prettiger. Liefs
Op openbarde plekken hebben ze altijd een zwempak/bikini/zwembroek aan maar in de achteruin mogen ze best naakt spelen in badje.
Iedereen roept hier zo hard over het maken van foto's door viezerikken, heeft iemand hier ook daadwerkelijk die ervaring vraag ik mij af. Of is dat bedoelt als excuus om af te schrikken? En ja, mijn dochter loopt bloot op het strand en in de tuin, evenals de kinderen van vrienden en familie die dat allemaal doodnormaal vinden. Als ik haar een badpakje aan zou doen, zou iedereen dat zielig vinden . Ze vindt het heerlijk om in haar blote bips rond te hupsen en ze mag dit van mij dan ook. Ze loopt de hele dag al in een luier, week in week uit, als het dan een paar keer per jaar lekker weer is dan mag het lekker uit.
ja ik heb wel die ervaring, mijn dochtertje loopt nooit bloot rond, soms wel in alleen een luier in de achtertuin.
ik ben zelf gefotografeerd en misbruikt door iemand op het strand toen ik kind was, verder wil ik er niet meer over vertellen.
betekend overigens niet dat ik daardoor nu overbeschermend ben in hoe mijn dochtertje rondloopt maar ik hou haar wel 24/7 in mijn zicht.
Ik laat me kinderen ook niet bloot lopen. Niet op het strand en niet op de balkon. Voel me er niet goed bij. En ik heb helaas zelf ook ervaring ermee.
tja ik ben daar heel stellig in buitenshuis heb je áltijd kleding aan dus op het strand heb je óók kleding aan, ik vind dat kinderen van kleins af aan al het verschil moeten leren tussen thuis/tuin en buiten, en tegenwoordig heb je zulke leuke badkleding voor de allerkleinste dus het hoeft niet eens
nou allebei dus niet. hier is het gewoon een badpakje. ik vind een broekje alleen voor baby's, maar echt niet voor kindjes ouder dan 1 jaar. en een bikini vind ik verschikkelijk bij jonge kinderen.
Had er van het weekend met mijn vriend over.. Hij heeft al een zoon die in Amsterdam is opgegroeid.. daar wilde die liever niet dat zijn zoontje naakt door vondelpark liep ofzo. Tsja. Overal zitten gekken, maar je verwacht het daar eerder. Nu wonen we in een klein dorpje en kennen we geen parken/stranden.. maar op de camping mag die lekker naakt hoor.. op zwembad en bij de plas ook wel..
Ons kindje is er nog niet maar ik weet nu al 100% zeker dat hij/zij nooit bloot zal lopen,zowel aan het strand als thuis in de achtertuin gaat er in ieder geval een zwembroekje aan. Ik hou er gewoon niet van..
Absoluut niet bloot op het strand! De genitaliën zijn privé en dat leert ons kindje ook gelijk.. Dat is niet te kijk voor andere mensen op het strand of waar dan ook. Meisje een badpakje en jongentje een zwembroekje.. En omkleden op het strand doen we net als mijn ouders en mijn man zn ouders vroeger deden.. Kind onder de parasol (die ligt) en paps met een handdoek ervoor, kan ik de kleine omkleden. Nee hoor, dat is een punt waar mijn man en ik het gelijk over eens waren nadat we het met grote regelmaat tegen komen bij ons op het strand. Bloot is niet in het openbaar, niet op het strand, in een zwembad, op een camping of waar dan ook.
bloot op het strand vind ik niet nodig... en gebeurd dus ook niet.... in de tuin lopen ze weleens in hun blote kont hoor... vooral als het zwembad er staat.... daar heb ik geen problemen mee maar wil wel dat ze leren dat je netjes op jezelf moet zijn en ze niet hun lijf aan jan en alleman mogen laten zien... dus eigenlijk ben ik wel voor een broekje aan in de tuin.. want er komen altijd buurtkinderen hier spelen... maar is wel eens voorgekomen dat ze in hun blote gat liepen.... als er dan kinderen zijn pakt mijn oudste haar badpakje al zelf.... en dan doet ze de poort open...