Wel of niet blowende achterbuurman aanspreken

Discussie in 'De lounge' gestart door jomay, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nana Mouskouri

Nana Mouskouri Actief lid

9 mei 2017
    122
    30
    28
    Vrouw
    Ik zou er niets van zeggen.

2. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik las in de afgelopen dagen ergens nog dat wetenschappers vermoeden dat wiet rook juist schadelijker is dan sigaretten rook. Met onderzoek wat op ratten was gedaan. Ik denk wel dat er verschil is tussen de lucht kunnen ruiken gezien wiet lucht wel wat prominenter is dan sigaretten. (al moet ik zeggen sinds ik zelf niet meer rook dat ik sigaretten lucht ook wel beter opmerk als de buurvrouw staat te paffen) en ook daadwerkelijk de lucht in ademen wanneer je er naast staat.

Ik denk OT dat als de band goed is dat je zou kunnen aangeven de lucht niet prettig te vinden, voor het zelfde geld kan hij (met zijn vrienden) ook even een blokje om doen terwijl hij zijn jointje oprookt.

3. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Ik zou er niets van zeggen. Die lucht is toch maar voor even? Dan gewoon naar binnen lopen als je er echt zo'n last van hebt.

4. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik zou het gewoon even aangeven dat je er niet lastig over wil doen maar misschien is er een hele makkelijke oplossing die het probleem wegneemt.

Onze buurjongen blowt ook graag en dan het liefst midden in de nacht als hij thuis komt van werk. Met dit weer heb ik alle ramen open en dan vind ik het echt niet leuk als al die weetlucht bij mij en mijn zoon de kamer inwaait.

Gevraagd of ze achter op het balkon willen blowen en roken ipv voor en dat doen ze sinds dien netjes. Ze hadden helemaal niet in de gaten dat het overlast veroorzaakte.
    En natuurlijk roken ze nog wel eens voor maar dat is echt alleen als ze een feestje of visite hebben.

Deel Deze Pagina