wel of niet boertje?

Discussie in 'Voeding' gestart door miranda22, 6 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hallo hier!

Vraagje, mijn man is er heilig van overtuigd dat na het potje ook een boertje moet.

En ik dacht dat het niet hoefde, op zich boert xander altijd wel ook al heeft hij 4 uur terug eten gehad komen er nog boeren uit.

Maar is het echt nodig net als bij een flesje op een boertje te laten doen?

groetjes miranda

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Ik doe het altijd wel !

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    geen idee eigenlijk... ik laat haar wel de eerste tijd na het hapje rechtop zitten, zodat het even goed kan zakken. Maar dat is meer tegen het spugen wat ze anders doet als ze meteen weer op dr buik zou gaan spelen. Soms doet ze wel een boertje idd maar niet altijd.

4. zonnetje08

zonnetje08 Actief lid

1 aug 2008
    159
    0
    0
    Hier niet, ik heb de kinderen na hun fruit of groente nooit een boertje laten doen. Het is bij de fles omdat ze door het zuigen uit de fles lucht naar binnen zuigen wat er door middel van dat boertje weer uit moet, en dat heb je niet tijdens het eten van fruit-groente of wat dan ook. Dus zeg maar tegen je man dat de kleine na het eten van gewoon eten echt geen boer hoeft te laten hoor ;)

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hihi, die man van jou zoekt gewoon een excuus om lekker te kunnen boeren! Verhaal van zonnetje klopt helemaal!

6. zonnetje08

zonnetje08 Actief lid

1 aug 2008
    159
    0
    0
    Kan ie lekker meeboeren ;)

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Precies!

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Doen wij nooit.. ook niet na de fles want ze boert nooit :(

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Jesse boert ook altijd na z'n fruitmoesje en na z'n groenten, dus kennelijk heeft hij het wel nodig.
    Ach, zo erg is het toch niet, om baby na het eten lekker even tegen je aan te houden? :D ;)

10. zonnetje08

zonnetje08 Actief lid

1 aug 2008
    159
    0
    0
    Natuurlijk is het niet erg om je kleine na het eten even lekker tegen je aan te houden, maar voor ons werkt de optie van eten in de (wip)stoel en dan lekker het eten even laten zakken het beste. Als ik haar uit de stoel zou halen en proberen haar een boertje te laten geven, krijg ik haar ten eerste echt niet meer terug in de stoel, en doe ik haar daarna in de box of op het kleed op de grond of wat dan ook 10 tegen 1 dat de helft eruit komt omdat ze dan weer zo druk bezig is ;)

Deel Deze Pagina