We zijn met Pasen nooit in een pretpark geweest, maar nu krijgen we familiebezoek uit buitenland, en wilden a.s. zondag graag ná het paasontbijt lekker naar de Efteling of zo. Maar met dit weer ben ik bang dat het halve Nederland hetzelfde denkt. Wat denken jullie? Wordt het enorm druk?
Hebben ze op de site van de Efteling niet zo'n overzicht met op welke dagen ze welke mate van drukte verwachten?
wij zijn 2 jaar terug geweest.....doe ik nooit meer!! Maar weet nie thoe het dit jaar is, er is ergens iets (kan ik me herinneren) dat voorspeld hoeveel bezoekers er komen..maar of dat er nog is...en waar...geen idee. Het is leuk hoor! Maar ik ozu me wel voorbereiden dat met mooi weer idd half nederland hetzelfde denkt hihihi
Zie, dit bedoel ik: Openingstijden Efteling - Efteling, 4 Seizoenen geopend! Ze verwachten dus wel echt drukte.
shit, eigenlijk kunnen we dus beter morgen gaan... Heeft iemand andere tips waar je buitenlandse toeristen naar toe kunt brengen met pasen, ze blijven maar 3 dagen hier. En naar Amsterdam met deze hitte en 3 kleine kinderen zoek ik niet.
Wij gaan zondag naar het sprookjesbos in enkhuizen. Denk ook dat het daar heel druk is maar iets minder druk dan de efteling
Dagje Uit - Een dagje uit in Nederland begint hier. Onze redactie zorgt continu voor de leukste dagje uit tips.
Zaanse Schans Kinderdijk Biesbosch (lekker op het water) Uit de buurt van de kust blijven, is enorm druk Een van de andere watergebieden, Loosdrecht, Nieuwkoop etc. Leuke boottocht maken op de vecht
dolfinarium dacht ik ook, is toch iets minder druk dan de grote pretparken, of gewoon lekker naar het strand??
https://www.efteling.com/NL/Park/Park-Openingstijden.html Op deze pagina staat dat ze met de paasdagen drukte verwachten in de efteling
Strand wil ik niet, ik wil ze iets van Nederland laten zien. En aangezien zij zelf aan de Mediteraanse kust wonen, zien ze stranden zat. Bedankt voor de tips, Efteling zal het denk ik niet worden. Zij hebben zelf kinderen van 5 en 7, daarom vond ik Efteling helemaal geweldig voor ze. Is toch heel uniek qua attracties. Dolfinarium is wel een leuk idee. Ik zal eens thuis overleggen.
je kan beter op dagen zoals 5 mei gaan etc, of koninginnedag, dan is iedereen aan het feesten en megarustig in de parken.
shit, heb eigenlijk stiekem gedacht dat wij als enigen zo ontaard zijn om op een feestdag naar een pretpark te gaan. Dat de rest van Nederland gewoon netjes bij familie op bezoek zou gaan en Paasbrunches zou houden en zo