wat hebben jullie binnen aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door laravelk, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    In reactie op: hoeveel graden is het bij jullie binnen?
    vroeg ik me af wat andere mensen dragen als ze de verwarming aan hebben staan.
    Zo loopt mijn vader altijd in t-shirt rond, zijn jongste zoon in een broekje met rompertje en blote voetjes. (de verwarming staat op 21-22)
    Wij dragen altijd truien en pantoffels. (verwarming staat uit/laag)

Jullie?

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Sávonds heb ik meestal een trainingbroek aan met een dikke trui of mijn badjas. Ook altijd sloffen aan.

Overdag gewoon normale kleding met soms een vest er over heen als ik het koud heb en sloffen aan. Mijn sloffen heb ik graag aan omdat ik merk aan mezelf dat ik het dan warmer heb.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Als ik thuis ben loop ik bijna altijd in eeen comfi huispak rond... met pantoffels én de verwarming staat gewoon aan :)

4. mroos

mroos Niet meer actief

De verwarming staat op 20 en we dragen gewone kleding;) lange mouw(geen dik vest) en een broek. Ik draag dan ook pantoffels maar heb echt altijd koude voeten.

5. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Nou hier de verwarming wel aan overdag, anders hebben we binnen de kortste keren ijspegels aan onze neus hangen ;)
    Verwarming staat op 20. Ik gewone kleren aan (spijkerbroek en shirt) en de kleine ook + slofjes. Heb een steenkoude vloer :x

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Heel erg koud! Want de verwarming is kapot, vanmorgen was het hier zo koud dat als je uit ademde je gewoon je adem zag:$
    Gelukkig komen ze hem snel fixen.

Ik heb aan,
    *3 tshirts
    *1 dikke trui er boven
    *Dikke sokken.
    *Daarover een majo.
    *Daarover een trainingsbroek.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    dikke buik, vanmorgen was het juist helemaal niet zo koud vergeleken met afgelopen dagen.

8. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Overdag mijn gewone kleding en de verwarming aan op 19.5 graden en ik gebruik mijn Uggs eigenlijk als pantoffels binnen want die trek ik gewoon niet uit. Heb altijd koude voeten namelijk.

's avonds gewoon een lekker joggingspak, sokken en pantoffels en dan lig ik nog met een fleecedekentje op de bank en de verwarming staat ook gewoon aan.

Ik heb het altijd koud eigenlijk!

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Nee klopt in Nederland niet maar in Engeland wel,het vriest hier:)

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier de gewone kleren, krijg ik het koud eerst een vest aan en daarna pas de verwarming als een vest niet voldoende is... Oh ja en 's ochtends altijd even de verwarming aan om het huis even op te warmen... Maar die gaat pas meestal 's avonds weer even aan.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    oooow :D

Ik dacht al.

12. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    @Dikkebuik
    Ik heb een tijdje gekraakt, en hadden we alleen een houtkachel in de huiskamer. In de slaapkamer vroor het in de winter :D we sliepen onder vier dekens met een dikke pyjama en twee paar sokken.

13. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Ik weet nu hoe je je gevoeld hebt haha:p,, ik dacht vammorgen dat mijn gezicht bevroren was elke keer als ik aan het praten was trekte mijn hele gezicht haha

14. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    zodra ik thuis kom uit mijn werk gaat mijn jogginbroek met vest of trui aan. Zit lekker en daarnaast hebben wij drie honden en ik houd mijn werkkleding gewoon graag netjes.
    Als ik ga wandelen met ze trek ik even een spijkerbroek en wandelschoenen aan.
    Nu ik merendeel van de dag op de bank doorbreng, tref je mij meestal met joggingbroek

15. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb gewoon normale kleren aan, in iedergeval meestal een hemd, longsleeve en vestje, panties en rok. Het is nog geen maillot & truien kou vind ik, maar ik heb 't ook nog wat warmer door de zwangerschap. Overdag heb ik vaak de verwarming nog niet echt aan, zet hem aan als mn man uit bed komt zo tegen 16.00 uur. Hij is kou kleum maar ik laat hem inderdaad ook gerust een trui en extra sokken aantrekken als hij 't koud heeft. De verwarming 's avonds wel lekker aan maar overdag als ik bezig ben in huis hoeft het niet zo van me.

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb nu aan
    lange spijkerbroek
    sokken
    hempje
    shirt met lange mouwen
    pantoffels

en de kachel staat op 19 graden

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

gewone kleren op het moment een t shirtje, dat is eigenlijk te koud, maar ga zo douchen.

Verwrmig op 20 .. maar gaat als het zo blijft waaien vanavond/vanmiddag naar 21 en dan moet ie best doorbranden om het te redden..ons huis staat in de polder in windkracht 9 nu.. 3 onder 1 kap.. waarom zou den wij een allesbrander/houtkachel willen???Alleen de schorsteen moet nog nagekeken..

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

De verwarming staat hier aan op 20 of 21 graden en ik heb gewoon mijn normale kleren aan, waar ik ook mee buiten kom zeg maar...

19. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.007
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik draag gewoon de kleding die passen bij het seizoen. Voor mij is dat nu een lange broek, een shirt met lange mouwen en daaronder een hemdje. Aan mijn voeten: sokken en crocs.
    's Avonds krijg ik het vaak toch wat fris als ik op de bank zit, dus dan kruip ik heerlijk onder een fleecedekentje. En de thermostaat staat op 20 graden.

20. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij dragen gewone kleding die we buiten ook aan hebben zeg maar.... pantoffels voor mn dochters... zelf niet... de verwarming staat hier vaak op 21 graden....

Deel Deze Pagina