Wel of niet combinatietest? Overwegingen...

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Lindangel, Apr 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Gelukkig zijn er ook mensen die posts wel goed lezen ;)

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja dat weet ik allemaal wel, maar waarom is het dan zo nodig om een oordeel te fellen over iets wat jij volgens mij niet snapt?? Natuurlijk is het niet moeilijk om dit nu te zeggen, logisch!! Dat wil nog niet zeggen dat al die mensen niet denken dat het op zo'n moment wel moeilijk is.

Ik vind je commentaar echt werkelijk nergens voor nodig. Volgens mij snap jij het niet helemaal.

Niemand heeft volgens mij gezegd dat het een makkelijke beslissing is. Ze zijn er alleen vrij zeker het weg te laten halen op zo'n moment. Ik vind het raar dat jij vervolgens denkt dat die mensen denken dat het een makkelijke keuze is. Volgens mij denkt helemaal niemand dat.

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Overigens had ik het inderdaad fout over de keuze waar je voor hebt gestaan. Maar dat maakt mijn post er verder niet minder waar om.

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik vind het overigens ook vreemd dat je het je persoonlijk aantrekt door te zeggen dat je zo'n keuze beledigend vindt. Om mensen die zulke nare dingen hebben meegemaakt zoals jij, mogen wij deze mening niet meer hebben? Mogen wij niet hier van tevoren goed over nadenken zodat we nog in staat zijn om een rationele keuze te maken? Zijn wij opeens de boeman?

5. Puck70

Puck70 Bekend lid

Jan 6, 2008
    759
    0
    0
    Wat is er toch met je aan de hand? Je bent op meerdere plekken keihard van leer aan het trekken. Waarom?

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Omdat ik heel erg gefrustreerd raak van mensen die een persoonlijke gebeurtenis op anderen projecteren.

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Zullen wel de zwangerschapshormonen zijn :rolleyes:

8. Vlinder84

En om verdee te gaan op Puck's post. Waarom verdraai je hierbij ook de woorden van anderen? Je verdraait mijn woorden gewoon! Je maakt fout na fout, je leest waarschijnlijk alleen wat je zelf wil lezen. Maar dat is goed, dan weet ik meteen wie ik voor me heb. En hoef ik me hierdoor ook niet aangevallen te voelen ;)

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja ik weet ook wie ik voor me heb :rolleyes:

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Jemig, zelfs ik vind mezelf een heethoofd.

11. Vlinder84

Haha zijn hormonen joh :) Ik heb ze ook geloof ik, ergens hierzo ;)

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Haha maar ik word wel een beetje gek van die hormonen ;) Naja, neem het inderdaad maar niet persoonlijk op ;)

13. carma

carma Niet meer actief

Gelukkig is alles weer rustig hier.
    Vlinder, laten we er maar van uitgaan dat iedereen op zijn eigen manier met dit onderwerp omgaat en elkaars mening respecteren.
    Je kunt niet over iemand oordelen die je niet kent.
    Je weet niet wat een ander heeft meegemaakt.
    Niet iedereen kan zijn verhaal zo vertlellen als jij.
    Ik vind het heel knap dat jij wel kan, respect hiervoor

Liefs marieke

14. Vlinder84

Ik begrijp en respecteer je mening ook wel hoor ;) Maar ik ben dus van mening dat je hier helemaal niet echt over na kunt denken tot het je overkomt. Nu kan je nog rationeel nadenken, als je er echt voor staat lukt dit echt niet. Maar dat neemt niet weg dat ik het heel verstandig vind om er van tevoren over na te denken. Maar denk aub niet dat het afbreken van je zwangerschap de 'makkelijkste weg' is. Of in ieder geval makkelijker dan een gehandicapt kindje wel laten komen. Maar dat weet je pas wanneer het je overkomt en laten we hopen dat dit niet gebeurt!

15. winnietje

winnietje Niet meer actief

ook ik ben voor deze keuze gesteld, Ik ben pas 22. Ik laat hem denk ik niet doen Als ik het hier allemaal lees worden mensen alleen maar nog onzekerder als ze de cijfertjes hebben. En dan weet je dat de kans aanwezig is op een kindje met een afwijking. Laat je het dan weghalen? Ik denk namelijk van niet! Maar dat is mijn mening.

Succes met het maken van de beslissing

Share This Page