nog 6 nachtjes en dan de eerste echo !zo spannend

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door grootstewens, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    ik heb volgende week dinsdag mijn eerste echo, ben dan denk ik 10 weken en 4 dagen...maar ik vind het zo spannend kan me niet voorstellen dat we daar ons wondertje zullen zien en dat alles het doet!?
    wie herkent dit gevoel, ikzelf heb nooit een miskraam gehad maar vriendinnen van mij wel en dan dat ze er bij de echo achterkwamen dat het kindje gestopt was met bijv. 7 weken . Dus geen miskraam met bloed enzo...Zou mijn onzekere gevoel hier vandaan komen wat denken jullie?
    Ik heb ook weinig klachten behalve moe en veel plassen en ben voor mijn gevoel al een beetje gegroeit...De eerste weken was ik ook nog wel wat misselijk, zou dit niet een slecht voorteken zijn? IK baal zo van mezelf dat ik het eerst wil zien voordat ik ga genieten! Ik ben wel heel dankbaar hoor dat we zover gekomen zijn al...maar toch, kunnen jullie me beetje oppeppen? :rolleyes: alvast bedankt ;)

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik kan me voorstellen dat je het heel spannend vind. Geniet er maar lekker van!

3. patrick37

patrick37 Lid

24 mei 2008
    16
    0
    0
    Eindhoven
    Ik zou proberen om er niet zo aan te denken aan een miskraam de gedachten zal er wel zijn omdat je het verhaal van je vriendin kent.
    Mijn vriendin had ook een miskraam gehad en ik moest haar ook steeds zeggen dat het wel goed zou komen.
    En je moet vaak naar de wc dat is omdat het kindje aan het groeien is dus veel plezier bij de 1ste echo

Deel Deze Pagina