Kapotte knietjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Tese, Dec 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Wat doe je eraan om ze te laten genezen? Het komt door het kruipen. Ik smeer er wel eens sudocrem op maar dat zet ook geen zode aan de dijk aangezienhet er meteen weer afgaat als je zn broekomhoog doet. Ik doe het 's nachts ook weleens omdat hij het er dan niet meteen afkruipt maar het helpt niet! Weten jullie iets?

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

even pleisters op de plekken tot ze genezen zijn?

3. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
    en voortaan kniebeschermertjes aandoen, er bestaan speciale voor kruipende babietjes, een soort van kousen voor om de knieen..

4. Tese

Tese Niet meer actief

Ja dat heb ik wel vaker gehoord maar heb ook van iedereen gehoord dat ze niet werken en vrijwel meteen afzakken. Dus dan ga ik ze al niet meer aanschaffen.

5. Frieda

Frieda Bekend lid

Feb 24, 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Ik zou er regelmatig Calendulan Zalf van VSM opsmeren en dan vooral 's avonds voor het slapengaan zodat het goed kan werken. Ik vind dat zelf een superzalf voor het genezen van wondjes.

6. Tese

Tese Niet meer actief

Dat heb ik toevallig in huis! Mag ik daar gewoon de volwassenen versie voor gebruiken?

7. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    T. heeft nog nooit kapotte knietjes gehad van het kruipen? Is dat van het kruipen buiten dan ofzo?

8. Frieda

Frieda Bekend lid

Feb 24, 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Daar is volgens mij maar 1 versie van. Van de zalf dan, want je hebt, geloof ik, ook nog Calendulan creme. Maar die mag je ook gewoon voor kleintjes gebruiken. Als Noelle schrale wangetjes heeft of andere wondjes smeer ik daar ook altijd Calendulan Zalf op. Het is gewoon een hele milde zalf.

9. Ireen

Ireen Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    2,305
    1
    0
    zachte broekjes aandoen? Of maillots onder de broek?

10. Tese

Tese Niet meer actief

Nee gewoon van binnen. Maar hij is een erg enthousiaste kruiper. ;) Hij gooit zn hele ziel en zaligheid erin en gooit zn knietjes echt op de grond. Ook kan hij niet stilzitten. Hij zwerft de hele dag over de grond.

11. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Wat hier goed hielp is pleisterspray! Wel eerst een klein beetje proberen of hij er tegen kan. Van de zomer viel mijn zoontje steeds op dezelfde knie en dit hielp goed!.

Verder heb ik toen van die ouderwetse lapjes op zijn broeken gezet.

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Geen idee, geen last van! Nou heeft Sterre altijd gevoerde broeken aan, misschien scheelt dat?

Share This Page