Hey meiden, ik kom er niet helemaal uit dus ga even mijn dilemma hier voorleggen: mijn meisje slaapt sinds een kleine week door, heerlijk voor ons alleen ik zit nu met 1 probleem: zij komt een fles tekort! Zij krijgt 6x150: Tijdens de crechedagen komt zij wel aan de 6 flessen maar op vrije dagen zoals vandaag kom ik aan 5 flessen, ze was vandaag jengelig, misschien omdat ze honger heeft?! Wat kan ik nu het beste doen? Ik kan toch niet in eens 5 flessen van 180 geven of zal dat geen probleem zijn? Thanxs voor jullie reacties
Wacht even, duurde even voordat ik het snapte haha. Dus omdat ze nu langer slaapt krijgt ze 1 fles minder dan een crechedag, dan snap ik 'm toch? Als dat zo is, zou ik de tussen poses wat korter laten. Dus i.p.v. 3 uur tussen een fles (roep maar wat), 2 uur tussen 2 flessen. Als ik qua tijd iets raars roep, sorry, ben er al even uit . Hopelijk snap je wat ik bedoel . Succes in ieder geval.
Edge, je hebt het helemaal goed begrepen , thanxs voor jullie antwoord! Ben n beetje huiverig ineens meer te geven maar goed misschien moet ik t gewoon doen!
Je kunt ook proberen eerst 1 of 2 flessen te verhogen als je het eng vindt. Kijken hoe ze daarop reageert. Xx
Ze hoeft natuurlijk ook niet ineens 180 te drinken. Er zit ook nog wat tussen 150 en 180 in... Fles hoeft niet leeg!
Nee, je kunt het ook proberen, krijgt ze 150 op, dan houd je het daarop. Je kunt trouwens ook een berichtje plaatsen voor de lactatiekundige hier. Misschien ook een idee?