Wel of niet dezelfde naam als mijn neefje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daan87, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Bedenk eerst wat je er zelf van zou vinden, en dan serieus ook echt bedenken wat je ervan zou vinden, ik zou het nl echt niet leuk vinden als mijn nicht haar kindje hetzelfde noemt al mijn kind, maar dat blijft persoonlijk natuurlijk!!
    Maar als het héél ver weg is en je ziet ze 1x per jaar is de overweging niet zo moeilijk lijkt me, maar ik zie al mijn neven en nichten, plus achterneefjes en nichtjes met regelmaat!

Succes met zoeken hé!
    XXX

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik zie er geen probleem in, helemaal niet als je het er al met je tante over gehad hebt (ze kan het ook als een eer zien dat je vind dat ze zo'n goede smaak heeft nl;))...
    Wij hebben ook dezelfde naam als die een van mijn neefjes heeft gekozen, maar ik moet wel zeggen dat ik alleen af en toe eens via mijn ouders iets over die oom en tante hoor, heb er zelf al jaren geen contact mee (geen ruzie oid, maar gewoon van beide kanten verwaterd)..

3. Linana

Linana Niet meer actief

Soortgelijk iets hadden wij ook.
    We hadden een naam bedacht, ook al in het babyboek geschreven "als ik een jongen was hadden papa en mama deze naam bedacht"

Werd een paar weken later het kindje van mijn schoonzusje geboren en die naam leek gewoon veel te erg op wat wij hadden bedacht, roepnaam zou hetzelfde zijn geweest.
    dus iets anders bedacht.....

Ik zou het dus niet doen, jammer als je echt niks anders kan bedenken, maar het kan een beetje raar zijn bijvoorbeeld op verjaardagen ofzo, maar dat is mijn mening ;)

(ik snap hoe irriterend het is.... :()

4. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Ik zou er zelf geen probleem mee hebben, maar volg je gevoel!

Tip: MEES

Groeten
    Jille

5. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    We zijn er uit... Luuk wordt het gewoon niet.
    Nu gewoon maar verder gaan bedenken...

In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Liefs

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hmm jammer ;) ik vind het een leuke naam, en als het een neef is zou ik daar niet zo moeilijk om doen eigenlijk ;).

Deel Deze Pagina