Ik ben nu voor het eerst gestart met letrozol. Vorige week had op op dag 12 een follikelmeting en er was 1 grotere follikel van 10mm. Nu op dag 16 zijn er vlak achter elkaar 2 follikels van 12 en 13 mm te zien. De arts gaf aan dat de groei langzaam ging en dit bij de volgende afspraak groter moest zijn. De moed zakt nu wel een beetje mijn schoenen in want ze zei dat de follikel eigenlijk 1 a 2 mm per dag moet groeien. Nu het vreemde, op de ochtend van de afspraak op dag 16 had ik een smiley op mijn cb ovulatietest en ook wat vruchtbaar slijm. Weet iemand hoe dit kan als die follikel maar 12 mm is?
Ik ben zojuist ook voor de echo geweest en had een follikel van 13mm. Toen is er bloed geprikt en bleek ik mijn eisprong te hebben. Bij thuiskomst gelijk Ovitrelle moeten spuiten. Mischien dat jou follikel ook niet groter word? Ik had een andere van 11mm die al een week hetzelfde bleef. Heb je geen bloed hoeven prikken? Om te kijken hoe het met je hormonen ervoor stond. Gr
dat is fijn! Bij mij zei ze dat de follikel minstens 18 MM moest zijn. Er is geen bloed geprikt en ook geen ovitrelle. Op dit moment alleen letrozol en dan controle echo om te zien of het werkt. wel vervelend om dan nu in het duister te tasten.. ik wacht vrijdag wel af. Dankje voor je reactie!
Dat snap ik. Ik zou het vrijdag even aangeven. Want dit is ook niet fijn voor jou. Hopelijk heb je vrijdag meer duidelijkheid