wel of niet dikker worden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloem, 1 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi Ik heb een vraagje,


    Als je een missed abortion hebt, wordt je dan wel dikker of blijf je dan op je eigen gewicht?? behalve als je veel snoept natuurlijk..


    Ik heb pas over op zijn minst 3 weken een echo, dus heb dan pas duidelijkheid. Het is de eerste en heb ook nog geen ervaringen ermee. Het lijkt me zo erg, helemaal als je als zolang het idee hebt zwanger te zijn en je bent het dus eigenlijk niet..

    Weet iemand hier iets van?

    groetjes,
     
  2. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik hoop toch niet dat dit voor jou het geval is hoor!!!,
    ben je aan het vloeien ofzo??

    naar mijn idee ben je met bijna 6 weken nog niet dikker, ik ben bij alle vier de miskramen niet dikker geworden en tijdens mijn zwangerschap kreeg ik na ongeveer 15/16 weken een beetje een buikje
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Bloem,

    Het lijkt wel alsof je geobsedeerd bent door het krijgen van een mk/missed abortion.

    Ik zou als je geen bloed verliest/geen krampen hebt gaan genieten van je zwangerschap. Dat is veel beter voor jou en je kindje!

    Pim
     
  4. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi,
    Ik wil niet over komen alsof ik hier alleen maar mee bezig ben. Dit is ook zeker niet het geval.
    Ik hoop niet dat ik door deze vraag andere mensen pijn doe bij wie het wel gebeurd is, dat is zeker NIET mijn bedoeling.
    Ik heb verder geen symptomen die er op kunnen duiden en hoop ze natuurlijk ook niet te krijgen, maar ben wel wat onzeker. Daarom lees ik hier op het forum erover, dan komen er dit soort vragen bij me op en het is echt alleen mijn bedoeling om kennis op te doen.

    In okt wil ik graag ons kindje in mijn armen te nemen..
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Je kwetst me er ook niet mee hoor, maar die eerste 12 weken zijn gewoon heel onzeker. Je kunt alleen maar afwachten.

    Probeer nou maar te genieten!

    Pim
     
  6. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    daar sluit ik me graag bij aan Pim
     
  7. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Bloem is heel begrijpelijk dat je er bang voor bent. Voor mij ook de eerste en heb het tot 8 weken ook last gehad van de onzekerheid. Maar wordt iedere week meer zeker.

    Aard van het beestje en teveel lezen op internet, de 90% die wel goed gaat lees je niet.....

    Probeer te genieten!!!

    gr. cassandra
     
  8. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Jawel hoor, lees de onderwerpen onder Zwanger, Geboren, De Bevalling en Kraamtijd maar eens. Dat zijn de mensen bij wie het - meestal - goed gaat. En bij Onderzoeken en Echo's staan ook veel verhalen met een hoog 'jippie-gehalte' ;)

    Groetjes, Wendy
     
  9. Tiets27

    Tiets27 Actief lid

    15 feb 2006
    196
    0
    0
    Administratief medewerker
    Omgeving Groningen
    He Bloem,

    Wat dikker worden is ook per persoon verschillend.
    Ik kreeg al wel een dikkere buik, kon al veel broeken niet goed meer aan. Shirts werden te strak. :oops: Volgens de vk waren mijn buikspieren al aan het rekken, kom best wel veel voor. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

    Geniet er maar lekker van meid en nog een paar weekjes dan is die onzekerheid grotendeels allemaal voorbij en kun je lekker gaan aftellen naar oktober.

    liefs tiets
     
  10. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Op het moment heb ik erge last van mijn darmen, zitten erg verstopt, ik heb ook de laatste 2 dagen iets bloed verloren en even een menstuatiekramp gehad waarna ik wat bloed verloor.. Het was wel erg bruin zeker niet helder. Vandaag nog niets gezien, gelukkig wel weer mijn darmen op gang. Volgens de verloskundige kan het een innesteling geweest zijn of het begin van een miskraam.. ik moet afwachten.
    Voeld een innesteling bij 6 wk. net zo als een menstuatiekramp?
     
  11. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Ik ben nu bijna 10 wk zwanger en heb 7 miskramen gehad. ik geniet gewoon zoveel mogelijk van het zwanger zijn nu. Ik zit er natuurlijk wel een beetje over in, maar dat is meer een medische reden. Maar ik denk dat ik er lang niet zo erg over in zit als jij.
    Ik geniet van de misselijkheid en de pijn in mijn borsten. En heb ook wel veel krampen, maar ik weet dat dat mijn darmen zijn. ik heb ook last van verstoppingen.

    Geniet ervan zoveel als je kunt en wees niet onzeker. Dat is niet goed voor jou.
     
  12. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik ben nu 15 weken zwanger en heb ook nog geen buik, het is zo verschillend...
     

Deel Deze Pagina