Help! Mijn zusje wordt bijna 18!

Discussie in 'De lounge' gestart door Aura, 14 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aura

Aura Niet meer actief

Hallo allemaal,

Mijn zusje wordt in mei 18 en ze zal ook in mei (als het goed is) haar Havo diploma halen.
    Van mijn moeder krijgt ze haar rijbewijs... Maar nu zitten haar vriendin en ik te malen en te malen over en leuk origineel kado.
    We komen er niet uit, alles is al de revu gepasseerd.....
    Mischien dat jullie wat leuke ideeen hebben?
    Ik hoor het graag

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    moeilijk is dat he!waarvan houdt ze het meest?
    mischien kan je daarmee iets doen.
    ik had voor mijn schoonzusje (die gek is op roze) een mand gehaald en daar allelei producten in gestopt,en allemaal in thema lief roze,en ze is gek op een bepaalde winkel,dus heb ik ook een kadobon in gestopt van die winkel.
    in die mand had ik het bekleed met kussentjes en daar dus alle kadootjes in,en toen met doorzichtig folie dichtgemaakt.

bij mijn eigen zusje is het zo'n ramp om wat uit te zoeken dat ik haar altijd geld geef,maar dan wel op een grappige manier,zoals het geld in een sieraden doosje doen,of zo'n kluisje ect.

bij de expo heb je meestal hele leuke kaarten,laatst ook 1 voor me moeder en als je hem open deed hoorde je het nieuws van die dag waarop ze geboren is,erg grappig.

dat waren dan een beetje de dingen die nu bij mij opkwamen,succes met het zoeken van een kado!

3. Wat leuke spulletjes voor in haar toekomstige auto? Kan ze alvast in the mood komen?

Succ6

4. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Mijn broertje is laatst ook 18 geworden. Ik heb hem een autopakket gegeven. Had een grote mand gevuld met: Startkabels, sleepkabel, ramenkrabber, ruitenwisservloeistof en nog andere dingen.

Vond het erg moeilijk om wat te verzinnen.

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik ben met mijn zusje voor haar 18e verjaardag en slagen een weekendje naar Londen geweest (mijn ouders betaalden mee ;)). Ze is een enorme musicalfanaat en zijn daar naar Les Miserables geweest.

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    pandora armband met bedeltjes die op haar of jullie relatie met elkaar slaan!

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Maak een meidenpakket;
    Deo, Viva of Flair, snoep, chocola, condooms, make up spulletjes,
    leuke onderbroeken,dove douchegel, iets waar ze van houd.
    En zet erop het 18 jarige meiden pakket.
    M'n buurmeisje heeft ook eens zoiets gehad, ik vond het erg leuk.
    Als kaartje kun je bv met een auto erop kopen.

Deel Deze Pagina