Wel of niet doen? Even jullie mening

Discussie in 'De lounge' gestart door Miracle79, 18 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Als je het niet wil afzeggen, zou ik extra op de hygiëne letten. Handen laten wassen bij binnenkomst. Na elk toiletbezoek even toilet, wastafel, deurkruk en lampschakelaar schoonmaken. Op deze manier hebben wij meerdere keren weten voorkomen dat we elkaar als gezin aansteken met buikgriep (niet altijd hoor, maar verkleint de kans aanzienlijk:))
    Mocht het klasgenootje nou net bij jullie overgeven is er helaas weinig tegen te doen, want dat gaat via de lucht.:confused:

Athina, skiwi, lies276 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Ik zou het ook niet afzeggen.

Miracle79 vindt dit leuk.
  3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Helemaal mee eens.

skiwi en Miracle79 vinden dit leuk.
  4. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik zou het helemaal niet raar vinden als je het afzegt. Ik snap best dat je extra voorzichtig bent met je dochter. Bij jullie aan tafel eten en waarschijnlijk jullie toilet bezoeken lijkt me toch nog een stukje intiemer contact dan op school.

Miracle79 vindt dit leuk.
  5. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ik denk dat ik zou afzeggen maar kan me ook voorstellen dat je het door wilt laten gaan. Thuis kan je wel beter op de hygiëne letten dan op school. Hij vindt het vast niet erg om even zn handen te wassen bij binnenkomst en na de wc etc. En misschien vecht die antibiotica de buikgriep wel af ;)

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.872
    5.149
    113
    Home
    Lastig
    Mijn eerste gedachte is gewoon afspreken maar als ze wel ziek word en weer het ziekenhuis in moet zal je met een enorm schuld gevoel zitten

Paardenbloem vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina