foto beginnende waterpokken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Spikkel19, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Hoi dames,
    Ikheb gister een topic geplaatst over niet gaan naar een feestje ivm. de waterpokken van onze neefjes.. Nou heeft onze zoon van 4 maanden sinds vandaag ineens 6 rode vlekjes op hoofdje, arm been, buik..

Hij is in contact geweest met mijn moeder waar de neefjes dus ook geweest zijn een dag eerder..
    Is het mogelijk dat hij ze heeft en heeft er toevallig iemand een foto van beginnende waterpokken?

Groetjes een klein beetje bezorgde mama

2. Nikky82

Nikky82 Actief lid

24 apr 2012
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb geen foto, mar onze dochter heeft ze 2 weken geleden op vakantie gehad. Het beon met kleine rode bultjes en na een uurtje zag je duidelijk dat het er steeds meer werden. De dag erna zaten er blaasjes op.
    Toen wisten we zeker dat het waterpokken waren en geen warmtbultjes.

Succes!

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    zoiets?

4. amy24

amy24 Actief lid

9 nov 2011
    138
    6
    18
    Zou kunnen. Je merkt het snel genoeg als het waterpokken zijn omdat het dan uitbreidt en er blaasjes op komen.
    Maar de muggenbulten van mijn zoontje van die leeftijd zien er ook zo uit. Hij zit er helemaal onder. Zou dat ook nog kunnen?

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    kan ook idd

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kijk even op wiki of google even. Dan zie je wel foto's :)

7. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Waterpokken hebben een incubatietijd van een week of twee. Dus denk niet dat het via je moeder gebeurt kan zijn. En idd, je merkt het gauw zat. Bij onze dame werd het na 1 dag heel snel meer er kwamen er blaasjes op. Sterkte!

Deel Deze Pagina