Ervaring met het knippen van amandelen en buisjes?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by booboo22, Nov 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    De titel zegt het al: mijn kleine mannetje is nu net 1 jaar geworden. Omdat hij continu verkouden is en fulltime oorontsteking heeft krijgt hij nu buisjes in zn oren en zijn neusamandel moet eruit.

Ik wil graag jullie ervaringen horen, hebben ze erna veel last van??

2. suze30

suze30 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    2,188
    1
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochter is ook net na haar 1e verjaardag geholpen, het is mij heel erg mee gevallen(achteraf)
    waar ik zelf alleen heel erg moeite mee had was hoe ze de narcose uit kwam, ze was zo verschrikkelijk boos!! gooide overal mee en wilde helemaal niets,ook zat ze behoorlijk onder het bloed, door de neusamandel die geknipt was.
    na een poosje was ze gekalmeerd en heeft ze wat gedronken, daarna viel ze in slaap en hebben we haar 2,5 uur later wakker gemaakt.
    toen ze een boetrhammetje op had mocht ze weer mee naar huis, daar was het gelijk weer spelen alsof er niets gebeurd was.

het is nu 2,5 maand geleden en het gaat super met de oren! ze heeft geen ontsteking meer gehad(die had ze om de 2-3 weken) en als ze verkouden is, eigenlijk is ze dat nog wel constant,dan is het lang niet meer zo erg als hiervoor.
    eerder zat ze propvol en nu loopt het mooi door en zit het nier verstopt.

succes ermee! je zult zien dat je een heel ander kindje terug krijgt, ik ben blij dat ik het heb laten doen!

3. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
  4. Tink

Tink Niet meer actief

Hier ook ervaring. Zoon was bijna anderhalf toen zijn neusamandel is geknipt en tegelijk zijn oren leeggezogen (nog geen buisjes dus).
    Het was heel snel gebeurd, ik had amper mijn koffie op toen het al klaar was. Hij huilde wat toen hij terugkwam, maar even later mocht ik hem voeden en toen was het over.
    Verder zat er wat bloed op zijn kleertjes en hij had een bloedneus, dat is normaal na neusamandel knippen.

Maar last, nee, totaal niet. Toen we thuis waren wilde hij meteen spelen, is niet ziek geweest ofzo. En heel belangrijk: we merkten meteen dat hij ineens een stuk beter hoorde! Hij stak zijn vingertje op bij geluiden (zoals bv de brievenbus die klepperde) die hem eerder nog nooit waren opgevallen ;)

5. Tink

Tink Niet meer actief

Vergeet ik nog helemaal: sterkte en succes! Wanneer gaat het gebeuren?

6. Newlymom

Newlymom Actief lid

Sep 27, 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    Bij mij idem,ook boos nadat de amandelen geknipt waren..verder helemaal geen last,hij eas alleen rustiger dan normaal...xxx

7. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    1 december gaat het gebeuren Bedankt voor jullie verhalen! dan zie ik het gelijk een stuk positiever!

Share This Page