Ovulatietesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linda76, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Wat zijn jullie bevindingen met ovulatietesten? En wat kosten die dingen? Ik denk er over om deze maand en volgende maand zo'n ding te kopen nl als het een beetje betrouwbaar en betaalbaar is. Zijn ze wel wat betrouwbaar eigenlijk? Heb al wel wat meer gelezen over ovulatietesten hier, maar niet echt waar ik iets mee kon om mijn beslissing mee te kunnen maken, vandaar dit nieuwe onderwerp! Groetjes Linda

2. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    ik heb deze maand voor het eerst cb digi gebruikt en die werkte heel goed simpel ook maar wel duur 31 euro ofzo

3. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik zou ook voor de CB Digi gaan.
    Wel wat prijzig maar overduidelijk!

Succes

Liefs

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Heb deze maand ook voor het eerst CB digi gebruikt. Resultaat is goed af te lezen. Niets geen vage streepjes, maar een rondje of een smiley!

Heb die smiley afgelopen zaterdag gezien dus ben benieuwd!

5. Jipperke

Jipperke Lid

21 nov 2006
    79
    0
    0
    Ik heb de gewone van CB gebruikt. Ook heel duidelijk. Na een paar dagen vage streepjes...een dikke vette duidelijke streep!

6. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Ik heb die van matcare gebruikt en ik vond ze erg onduidelijk.

Wel wat vagelijntjes, maar geen duidelijke!

Volgende maand ga ik die van CB ook proberen.

7. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Ik heb zowel de gewone van Clear blue gebruikt (zeer makkelijk in gebruik en heel goed af te lezen), als de digitale. Ik zou ze gwoon gebruiken als ik jou was. Ik ben er meteen de eerste keer zwanger van geraakt!

8. Jipperke

Jipperke Lid

21 nov 2006
    79
    0
    0
    Hahaha, sorry dat werkt even op m'n lachspieren...dat je zwanger bent geraakt van de ovulatietest...hihi

9. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    nou ja indirect dus he?! Je snapt me wel.
    ben ook zo verstrooid door mijn zwangerschap, ha ha!

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik heb ook de digitale van CB en die zijn idd makkelijk in geberuik. Ik gebruik ze echter andersom. Ik vind ze handig om vast te stellen wanneer mijn eisprong is maar ik geloof dat je juist in de dagen daarvoor vruchtbaar bent. Als de smiley komt weet ik wanneer mijn NOD is omdat ik een zeer onregelmatige cyclus heb! Ze zijn idd wel erg prijzig!

11. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    ik gebruikte vorige cyclus 's ochtends de persona en smiddags de strips van mat care. En toen ik daar een lijntje zag heb ik er een clearblue tegen aan gegooid en inderdaad positief! de clearblues zijn me veel te kostbaar ;) dus die gebruik ik als check! :)

12. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Stomme vraag misschien maar hoe vaak "kan je" met zo'n test :) Ik overweeg dan denk ik toch maar om de CB te gaan halen. Vertel ik mn mannetje wel dat het maar 15 euro kostte (hij vind dat ik gek ben dat ik er zoveel geld aan uitgeef hahaha maar ja, alles weten maakt niet gelukkig toch). En: het voordeel is dat je er meteen zwanger van raakt ;)

13. Ik heb afgelopen maand eerst matcare gebruikt en daarna cb digitaal. Bij allebei geen overduidelijk positieve test.

@ Wieffie, de ovulatietest geeft juist aan dat je in de vruchtbare dagen zit voor je eisprong, niet op het moment zelf.

Groetjes Jelske

14. NicenChar

NicenChar Actief lid

1 okt 2006
    124
    0
    0
    Ik ben afgelopen zaterdag ook begonnen met de Clear Blue test, tot noch toe nog geen extra streeptje te zien... Ik heb nu nog maar 3 testjes........ pfffff

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha moet jezelf weten
    Maar ook dit geeft geen garantie dat het meteen raak is helaas

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik doe het ook ongeveer zo...
    De CB digitaal alleen als check ;)

Ennuh Linda76 garantie dat je zwanger raakt heb je niet he ook al weet je precies wanneer je ei gekomen is!
    Kijk maar naar mij...al maanden klussen we goed (weet exact door ovu test wanneer ik vruchtbaar ben), maar het is nog niet raak.

Succes!

Mirre

Deel Deze Pagina