Hoe lang duurde jouw weeen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Gul, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe lang duurde jouw weeen?

1. tot 3 uur

2. 3 tot 6 uur

3. 6 tot 12 uur

4. 12 tot 24 uur

5. 1 dag of meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Aansluitend op de poll van : "Hoe begon bij jou de bevalling?"
    Ik zie dat ruim 40 % van de dames eerst weeen hebben gekregen voordat de vliezen werden gebroken / slijmprop verloren.
    Bij mijn eerste bevalling begonnen mijn weeen om 21:00 uur en pas rond 14:00 volgende dag kreeg ik pers weeen. In de tussentijd kreeg ik gewoon om de 5 minuten weeen (van 30 seconden). van het begin tot aan de persweeen.
    Nu ben ik benieuwd hoe lang dit bij andere dames was die dus ook met weeen zijn begonnen.
    En waar ik ook benieuwd naar ben is als je langer dan 12 uur weeen hebt gehad, was het moeilijk om die weeen op te vangen?
    En de dames die korter dan 12 uur weeen hadden vonden jullie het moeilijk om de weeen op te vangen?
    Ik vond het zelf niet vermoeiend (iig de eerste 16 uur, behalve dat ik niet kon slapen), daarna werd het toch iets minder leuk :).

2. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Ik had nog een optie "1 dag of meer".
    Blijkbaar niet goed gezet.

Edit moderator: heb de optie er nog bijgezet

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    bij de eerste duurde het 26 uur het was goed te doen alleen was ik super moe.

bij de tweede 1,5 uur een weeenstorm gehad was op zich goed te doen en het moment dat ik dacht dit hou ik niet vol had ik volledige ontsluiting.

de derde 3uur 16 min weer een weeenstorm dit keer vond ik wel pittig omdat ik rugweeen had

bij de tweede en de derde ben ik trouwens ingeleid.

4. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Vnaf het moment dat ik het echt in de gaten had tot de perweeén duurde het 9,5 uur. Daarvoor had ik ook al weeën, maar dat had ik niet in de gaten.

5. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    mijn bevalling is ingeleid en ik ben 6 uur bezig geweest maar het was van begin tot eind heel erg zwaar en erg hevig...
    maar de dag ervoor had ik al lichte weeen die ik nogn iet echt in de gaten had als het is begonnen!

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb zeven uur weeen gehad. Overigens begon het bij mij met het breken van de vliezen. Ik heb ergens gelezen dat 9 van de 10 keer eerst de weeen beginnen.

7. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik heb vier dagen hevige weeen gehad. (waarvan 1 dag flinke voorweeen.)

8. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Als ik reken vanaf het moment dat de weeen echt met regelmaat kwamen heeft het 3 uur geduurd, waarvan de laatste 17 minuten persen. Alles bij elkaar heeft het 6 uur geduurd.

Ik ben ingeleid en het was zeker heftig, maar wel goed te doen.

9. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Bij mij dus minder dan 3 uur.
    Was een super snelle bevalling, met weeen die ik wel te dragen vond alleen de persweeen die ik moest ophouden vanwege dat ik onder tussen naar het ziekenhuis moest, waren vervelend.

Dus met 2 uur en kwartier was mijn dochter geboren en als ik gewoon thuis was bevallen nog eerder.

Groetjes Anna

10. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik heb 2 stortbevallingen achter de rug;
    Bij de eerste vanaf de eerste wee tot als hij geboren was in totaal 40 minuten

Bij de tweede was de eerste wee om 7.57u, de tweede wee om 7.59u en om 8.02u (bij de derde wee) lag meneer al in bed zonder echt mee te persen...

Nu zitten er 5 jaar tussen, dus ik hoop dat het een beetje langer zal duren ;)

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Bij de 1e 6 uur en bij de 2e 2 uur.

12. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ik kreeg op zaterdagmorgen om 5 uur lichte weeën. Die hielden aan tot aan de persweeën op zondagavond om 22.00 uur..

Dus bijna anderhalve dag weeën maar had daarvoor ook al 3 weken opkomenden en afzakkende voorweeën

13. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik heb tussen de 6 en 12 uur gestemd.

00.08 braken de vliezen
    Om half 5 begonnen de weeen , direct al vrij heftig.
    En om half 2 mocht ik persen.

Dus weeen heb ik 9 uur gehad.

14. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik heb niet gestemd op tijd want mijn tijd staat er niet bij, ik ben op vrijdag middag om 14.00 begonnen met weeen en zondag middag om 14.20 is mijn zoontje geboren

15. Niet meer actief

3 tot 6 uur

16. Niet meer actief

3 tot 6 uur

17. Mirielle

Mirielle Actief lid

30 sep 2006
    138
    0
    0
    Almere
    Mijn bevalling begon meteen met het spontaan breken van mijn vliezen, vanaf dat moment heb ik 22 uur weeen gehad (waarvan ook een groot deel met inleiding in het ziekenhuis) en als klap op de vuurpijl kreeg ik een keizersnee. Al met al geen pretje.

18. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Anna, ik moest ook mijn persweeen inhouden in de ambulance onderweg naar het ziekenhuis en dat vond ik ook moeilijk.....

mijn bevalling heeft anderhalve dag geduurd.....

19. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Bij mijn zijn de vliezen als eerste gebroken bij allebei mijn kindjes.
    Bij de eerste kwamen de weeën niet op gang en werd na 48 uur bijna ingeleid, gelukkig kwam net de eerste wee op gang.

20. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Om 11.00 had ik 3cm ontluiting en om 12.45 9cm en een randje.
    Om 13.23 is Jorrit geboren.

Ik had dus 6cm in 2 uur.

Groetjes MB2005.

Deel Deze Pagina