pillen voor een normale menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bengel, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

    bengel Niet meer actief

    hallo

    is er iemand bekend met (homeopatische) pillen voor het reguleren van de cyclus?
    Ik heb bij de tuinen iets gekocht, met monnikspeper,(mail vanmiddag de naam wel..heb het niet bij me op werk :oops: ).. wat helpt bij het herstellen van de hormoonbalans, enbij onreelmatige en pijnlijke menstruatie, slik het nu pas 2dagen, dus nog niks merkbaar..maar heeft iem. anders er ervaringen mee?

    Bengel
     
  2. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Je kunt capsules slikken met teunisbloemolie. Hebben ze ook bij De Tuinen. Dit zorgt voor een regelmatigere cyclus. Als je de zoekfunctie gebruikt zul je hier ook wel wat over vinden, want nog niet zo lang geleden is hier een topic over geweest.

    Liefs van Daphne
     
  3. lianne

    lianne Bekend lid

    19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Ik was ook erg onregelmatig, en heb ook teunisbloemoliecapsules geslikt.
    gewoon van de trekpleister!
    Ik was binnen een weekje ongesteld, en hoop nu mijn cyclus weer op de normale tijd te krijgen
     
  4. Quinnygirl

    Quinnygirl Actief lid

    21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Ja, ik ben eergister ook begonnen met Teunisbloemolie-capsules. Gewoon van de Etos in dit geval ;)

    Ik ben benieuwd! Ik ben inmiddels op dag 57 van m'n cylus, dus 29 dagen overtijd en volgens mij nog niet zwanger.....
    Van mij mogen de :evil: komen!
     
  5. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    Hallo,

    jeetje ik ken dat helemaal niet maar als je daarmee een cyclus opgang kan krijgen.. is er hoop :D Morgen meteen halen misschien wek ik dr menstuatie er wel mee op.

    Thx voor de tip
     
  6. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ik gebruik nu zelf een multivitamine van de etos om cyclus te reguleren en teunisbloem, maar het helpt bij mij allemaal nog niet echt... (nb mijn eerste ronde was ik 148 dagen over tijd)

    Chrizzzy
     
  7. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    hallo allemaal!

    Ik ben sinds gisteren ook maar gestart met de teunisbloemolie van de etos! Ik zit nu op dag 64 van mijn cyclus dus :evil: kom maar op!
    Ben benieuwd wat het doet. De cassiere van de etos zei wel dat het een paar weken kan duren voordat het echt werkt :cry:

    Liefs An ;)
     
  8. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Ik heb maandbalans thee van zonnatura. Staat ook op dat het voor een regelmatige menstruatie zou zijn.

    Geen idee of het werkt. Maar baat het dan schaad het vast ook niet.

    Ook nog wel lekkere thee ook nog :)
     
  9. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Ik wist niet dat dat bestond. Dit kan ik altijd nog achte de hand houden :)

    Succes, liefs An
     
  10. Niet meer actief

    Hanidg zeg alle info die je hier vindt over het op gang brengen van een regelmatige cyclus. Ik ben na de eerste ronde nu nog in afwachting van de :evil: , en hopelijk blijven ze weg en test ik aankomend weekend positief. Maar de kans bestaat ook dat mijn cyclus na het stoppen met de pil onregematig is, ik wacht vol spanning af.....
     
  11. tamaar

    tamaar Actief lid

    21 feb 2006
    111
    0
    0
    Hoi!

    Erg fijn om dit te lezen. Ik heb de teunisbloemolie pillen afgelopen zaterdag gehaald en deze week ga ik ook het monnikspeper halen!!! Dit uiteraard ook om mijn menstruatie cyclus op een normale wijze te krijgen. Ben dus heel benieuwd of het gaat werken....

    Succes allemaal!!!
     
  12. tamaar

    tamaar Actief lid

    21 feb 2006
    111
    0
    0
    Even een update, vanmorgen is mijn menstruatie begonnen dus toeval of niet???
     
  13. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    O. wat verschrikkelijk, 148 dagen, ik vind het knap dat je dat bent doorgekomen!!! Succes in ronde 2, dat deze veel korter mag duren!!!
    Ik duim voor je!
     
  14. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Ik ben toen mijn menstuatie niet kwam ook begonnen met die teunisbloemoliepillen en na ongeveer een week werd ik ongesteld!(na 80 dagen)
    Ik heb ook een malachiet (=steen die zorgt voor een regelmatige cyclus) gekocht. En het grappige was dat ik toen ik hem aan mijn ketting had gedaan binnen 24 uur ongesteld werd! (is dat toeval???)

    Ik heb hetzelfde, Lianne! Ben benieuwd!

    SUCCES allemaal!

    X
     
  15. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi!

    Jeetje 148 dagen..... :confused: :confused:
    Ik hoop niet dat dat bij mij zo lang gaat duren, zit nu op dag 71 van mijn eerste cyclus zonder de pil :cry:
    Ben je voor de lange cyclus nog naar de HA geweest?

    Liefs AN ;)
     
  16. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Sterkte, An!
    Ik weet hoe frustrerend het is! :(

    X
     
  17. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Dank je Mir!

    Liefs An ;)
     
  18. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    je zou ook aan je huisarts kunnen vragen of hij/zij je duphaston 10 mg voor zou kunnen schrijven.

    Deze ga je dan slikken op dag 15 van je cyclus tot dg 25 en dan na 3 dgn zou je volgende cyclus weer gaan beginnen, meestal krijg je deze voor een periode van 3 mnd voorgeschreven.

    Op die manier wordt je cyclus geregeld tot 28 dgn.

    Ik hoop dat je er iets aan hebt, ik heb het toevallig voorgeschreven gekregen nadat ik in januari bij de gyn was vanwege een controle op een baarm.onts. en hij toen een niet gesprongen eitje zag zitten.

    Enkel de dag dat ik begonnen was met duphaston kreeg ik ook mijn :evil: zo kon ik achteraf terugkijken. (dus na het slikken van duphaston na 10 dgn kwam er niets tot de volgende :evil: kwamen op 27 febr. en volgens de gyn moest ik gewoon doorgaan met dyphaston enkel omdat ik zelf het idee had dat mijn :evil: weer regelmatig gaan komen 26 januari - 27 februari ben ik dinsdag niet verder gegaan met duphaston.

    dus wie weet ben je gebaat bij duphaston om je :evil: te regelen.

    heel veel succes :D
     

Deel Deze Pagina