We twijfelen tussen deze 2 namen. Mason twijfelde we aan bij caylen, (toen vond ml hem te populair en viel hij daardoor af) Nu kwam hij ook met Milan, dat is een top 10 naam maar nu ineens is dat geen issue meer Milan vinden we beide erg leuk, ik vind de klank leuker dan bij Mason. Mason vind ik wat lastig uit te spreken en heeft een soort gelijke eindklank als caylen. maar Milan is misschien wat te gewoontjes bij de andere namen. Wil wel dat alles bij elkaar past. Daarom neig ik meer naar Mason. Wat vinden jullie?
Ik vind ze allebei niet leuk, dus eigenlijk had ik moeten stemmen op verder zoeken. Maar aangezien wij gewoon een totaal andere smaak hebben, denk ik dat Milan dan nog het meest bij mijn smaak in de buurt komt .
Ik vind ze ook niet zo... sorry.. (mijn eerlijke mening) Ik zou nog even verder zoeken.. maar goed, doen wat jullie mooi vinden..
Heb op Mason gestemd, maar vind Milan ook een leuke naam! Allebei de namen passen trouwens prima bij de namen van je andere kinderen .
Liam, Tjesse,Revin stonden ook op t lijstje. Liam vind ik leuk maar ook populair Tjesse vind ik niet zo en Revin ook niet zo. Novan vind ik erg leuk maar ml vind dat niks noah vind hij ook niks
Heb op Mason gestemd. 2de naam van mijn zoon. Wij hebben er ook over na gedacht hem Mason te noemen, maar het is een vernoeming en vond het altijd een beetje raar als er 2 familie leden zijn met dezelfde naam. Wil je de naam dan in het Nederlands of Amerikaans uitspreken? Wij spreken hem in het Amerikaans uit.
Vind Milan erg gewoontjes naast de andere namen en heb dus gestemd op Mason, maar als jullie Milan allebei leuk vinden? Waarom niet
Vind beide niet zo (sorry, eerlijke mening!), dus ik zou voor iets anders gaan. Als ik toch zou moeten kiezen tussen Mason of Milan, dan ging ik voor Mason.
Ik heb op Mason gestemd, vind het een leuke naam en past ook goed bij de andere namen. Mason stond ook op ons lijstje, maar uiteindelijk toch niet geworden.
Ik vind Milan leuk, maar ik ken zoveel Milan's, dat ik voor een andere naam zou gaan, want Mason vind ik niet zo.
Hoe spreek je Caylen uit? Keelen? Ik vind Mason mooier en wat stoerder dan Milan, dus die heeft mijn voorkeur .
Ik heb gestemd op Mason mooie naam past goed bij de rest Hier ook in dilemma tussen de naam mason of Owen