hallo meiden ik heb vanochtend een test gedaan en hij was posi doe vanmiddag nog een test ben zo blij eindelijk na 9 maanden hij staat in mijn album heb geprobeerd om hem op deze forum te zetten maar het lukt me niet groetjessssssssssssss
gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er lekker van dat is pas goed het nieuwe jaar in gaan wij kunnen aankomende vrijdag testen groetjes en een goeie jaarwisseling jeannet[/b]
dank je wel ja dat ga ik zeker doen haha ja ik weet het ook net pas maar ga vamiddag wel nog een test halen voor bevesteging oeeeeeeeeeei spannend heel veel succes en ook een hele goeie jaarwisseling groetjesssssssss
gefeliciteerd (ps ik zie dat het een digitale was gaf die ook zwanger aan? omdat ik alleen de sticj zie met streepjes.) fijne jaarwisseling maar dat zal nu wel goed lukken.
hej hej ja op het digitale ding gaf ie het ook aan en heb net een andere test gedaan maar daar zie je haast niks op komt het meschien dat ik nog niet genoeg hcg hormonen meschien heb ? ja dat zal zeker lukken jij ook een fijne jaarwisseling
dank je wel heb net een andere test gedaan maar daar was haast niet echt wat op te zien maar zit ook pas op dag 26 van me clycus van 28 dus spannend
Gefeliciteerd meid Als hij zwanger aan gaf dan ben je zwanger. De ene test is gevoeligger dan de andere test. Over een paar dagen gewoon nog een keertje testen. Je gaat teminste het nieuwe jaar goed in
hej hej dank je wel ben echt een beetje onzeker erg is dat he omdat die andere test haast niks aangaf ja dat ben ik ook wel van plan want ik zit nog vroegin me clyclus dag 26 en heb eigenlijk 28 dus spannend gr
dank je wel maar wil nog een test zien met zwanger hahaha voor me zelf want bij die andere zag je haast niks dus ff afwachten gr
Ik had vanmorgen een erg vaag lijntje, weet niet of ie licht positief is of ingedroogd! Foto kan ik niet maken, m'n camera ligt bij moeders en m'n tel is vrijdag in de wc wezen zwemmen!
vaag lijntje is ook een goed teken kijk maar bij foto album maar kwam dat lijntje gelijk of na 3 min ? ahhhhhhhhhhhh dat heb ik van de week gehad met een test hahaha die viel uit me handen zo de wc pot in voelde me eecht dom hahaha