Praktisch probleem. Eerst at ik altijd wat hij niet lustte, omdat het dan kon. Maar hij lust tegenwoordig steeds meer, en ik houd geen cravings meer over. Wat zouden jullie eten bij afwezigheid van ml/vl?
Ik eet dan soms gewoon een heel pak surimisticks als avondeten. Idioot, want ik krijg het daar altijd benauwd van. Of ik neem gewoon een beker tomatensoep van de Chinees hier tegenover.
Ik eet doordeweeks altijd alleen met de kinderen. Mijn man is nooit voor 18.00 uur thuis. De ene keer maak ik Hollandse pot en de andere keer een pasta gerecht, nasi, bami of iets simpels zoals pannenkoeken.
Als mijn man er niet is (dat is 2 weekenden in het jaar of zoiets) dan mogen de kinderen kiezen wat we eten. De ene kiest altijd muntrijst (eigen recept) en de andere 2 zijn dol op patat of spaghetti.
Ml eet 1-5 dagen niet thuis in de week. Hij lust niet alles dus ik eet vaak gewoon wat hij niet lekker vind. Vaak gewoon aardappelen/groente/vlees
Biefstuk (alleen nu even niet) en dan met gebakken ui en champignons op een wit broodje met jus. Zo lekker!! Verder gewoon wat we altijd eten.
Komt hier gelukkig niet zo vaak voor. En anders iets makkelijks (wat snel klaar te maken is) en wat geen gezeur bij de kinderen oplevert: - rijst met kaneel en appelmoes óf - macaroni met saus apart
Meestal bestel ik dan eten omdat ik geen zin heb om voor mezelf te koken. Komt vaak neer op sushi haha
Pasta! Alles soorten, met zalm, spinazie, pesto, creme freche..... Zoooo lekker, de kinderen zijn er ook dol op! Of ik eet een kliekje uit de vriezer wat net genoeg is voor ons 3en.