verstopping blijft

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door lunaatje, 26 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    hallo,
    het zegt het dus al zelf he.
    mijn zoontje heeft al 8 maand last van verstopping.
    we zijn moeten overschakelen naar nutrilon omneo maar omdat hij reflux heeft moeten we dit indikken,maar met eender wat we het indikken krijgt hij verstopping.
    we hebben al gelilact,nutriton,nestle 5 granen... gebruikt maar niets helpt.
    ook met zijn groentepap heeft hij veel last ondanks ik er een koffielepel olie en wat kookvocht aan toevoeg.
    ik geef ook vers fruitpap(zonder koek) dus bv peer/pruim .
    ik heb schrik dat men zoontje iets zou kunnen mankeren aan de darmen.
    durf ook niet goed naar dokter te stappen(want ze bezien je altijd aan alsof je overdrijft..en misschien is het ook wel)

2. randi

randi Niet meer actief

hoe dikwijls heeft je zoontje een poepluier? en heeft hij medicijnen voor de reflux? wat ook kan helpen is babyfen, werkt laxerend maar is ook tegen krampjes en winderigheid. de mijne hebben ook reflux en ik geef hun dit erbij en zij doen het goed daarop. als echt niks helpt toch maar naar een ka gaan en als je niet serieus genomen voelt een andere nemen hé, in belgie is dat niet zo moeilijk gelijk in nederland ;)

3. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    Ik zou dit toch wel met een arts bespreken. Zeker omdat je zoon al 8 mnd is en er ook nog een reflux bij heeft. En ook omdat je alles al geprobeerd hebt. Ik denk niet dat je overdrijft.
    gr.
    wup

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Kindicoldruppeltjes werkten hier perfect. Je moet alleen wel geduld hebben, het gaat pas na een dag of 5 goed zijn werk doen, maar daarna scheelt het echt een hele hoop (vreemde woordkeuze).

Deel Deze Pagina