BB heeft deze week al een paar x doorgeslapen. Afgelopen nacht om 23.00 uur de laatste voeding en vanmorgen hebben we haar wakker gemaakt om 7.00 uur, omdat ze naar het kdv moest! Super, maar ik heb zelf niet geslapen. Ik werd om 5.00 uur wakker en heb alleen maar liggen "wachten" tot ze zou komen . Moet zelf blijkbaar ook wennen.
haha ja krijg je dat weer! Ik herken het wel hoor. Als ik vroeg op bed ga (zo rond half 10) lig ik ook een beetje op dr te wachten inderdaad.
Sinds 2 dagen zitten wij ook op 4 x 200. 5 x 180 was eigenlijk teveel voor haar, dus ik dacht, we proberen het zo, en het gaat heel goed. Op het CB adviseerden ze om toch om 22.00-23.00 een fles te geven. Ten eerste omdat ze niet 12 uur zonder voeding zit, maar ook omdat anders die 4 flessen binnen 12 uur overdag gegeven moeten worden, dit is dus om de 3 uur en best veel per fles. Nu zit ik op om de 5 uur, ik ben tevreden zo.
Jiha! Weer een nacht geslapen. Madam kwam zelf om 22.30 uur, 3/4 fles gedronken, ik dacht "oh jee, komt ze vannacht weer", om 5.00 uur wat gejengel, speentje erin en weer doorgeslapen hoor. Super! Mijn nacht was ietsje beter (minder liggen wachten op haar), dus hoop dat dit langzaam zo door gaat .