Disney boekenclub

Discussie in 'De lounge' gestart door Sterre82, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ben vorig jaar benaderd of ik lid wilde worden van de Disney boekenclub en dit leek mij wel leuk. Ik had vroeger die boekjes zelf ook en heb er altijd veel plezier aan gehad.

Ik heb voor mijn zoontje nu dus ook al een stuk of 10 a 11 boekjes met stickers, kaartjes en dat soort dingetjes. Alleen vallen de verhaaltjes/sprookjes zélf me een beetje tegen. Ik heb eigenlijk nog niet 1 echt sprookje die ik van vroeger ken of ben ik nu gewoon ouderwets ofzo hihi :)

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Ik ben al ruim 3 jaar lid voor Demi en het zijn inderdaad weinig boekjes met de klassiekere disneyverhalen. Vind dat zelf ook wel jammer. Hoop dat er toch nog meer van die verhalen komen en niet alleen andere verhalen.

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    hier ook al een jaar of 2 lid, de kids vinden het erg leuk hoor, maar heb maar weinig echte klassiekers. 1 geloof ik nog maar!
    Dat vind ik persoonlijk zelf wel jammer, de kids niet ;)

4. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Wij zijn ook al een tijdje lid, maar ik vind het juist wel leuk om wat meer variatie te hebben. Ze zeggen ook dat het 7 jaar duurt voordat je de verzameling compleet hebt, dus is wel te begrijpen dat ze niet alleen de klassiekers hebben, anders was je zo klaar.. ;)

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    nee dat klopt dat is ook zo.
    Maar na 2 jaar en dan nog maar 1 klassieker, dan moet ik er nog heel wat krijgen ;)

Volgende maand helaas weer geen klassieker, dan krijgen we Winnie de Poeh - herfst en winter, paar maanden terug lente en zomer gehad dus nu deze erbij is het compleet dat is wel weer leuk en handig

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier ook lid.. Klein jaartje denk ik.. Ook geen klassiekers..
    Op zich niet zo erg, mijn moeder was vroeger ook lid toen wij nog klein waren en die heeft alles dus compleet.. En zij heeft dus WEL de klassiekers :D

7. Klessebes31

Klessebes31 Actief lid

18 okt 2009
    175
    0
    0
    Ben ook al een tijdje lid voor mijn zoontje, ik vindt het zelf geloof ik leuker dan dat hij het vindt, haha,
    Maar idd weinig klassiekers, vindt het altijd leuk om open te maken, ben altijd zo benieuwd wat erin zit:D

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn oma was hier lid van vroeger, na haar overlijden zijn deze boeken weg gedaan.. iets waar ik nu nog van baal (was zelf net bevallen en heb er nooit bij deze boeken stilgestaan toen). ik mocht er als kind zo graag in lezen nl! en dit waren de echte klaziekers! Ik denk er over om zelf lid te worden nu... is het aan te raden? ik vond het als kind super, en mijn zoon is dol op voorlezen. ik lees elke avond en middag voor nl en deze boeken vond ik super.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik was vroeger zelf lid en had bijna alle boeken (classiekers) en nu expres niet lid geworden voor mn zoon want er zijn zo belachelijk veel nieuwe versies erbij gekomen. tarzan8 en aladdin4892 en zeemeermin ook 400 verschillende van volgens mij. nee ik zoek ze wel op een boekenmarkt ofzo :) of via mp. en dan inderdaad alleen de echte classic story's :D

10. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    ben 9 jaar lid geweest en heb nu een kast vol en ook alle klassiekers
    ik heb de hele verzameling en heb het dus opgezegd en doe ze ook nooit meer weg
    groetjes debby

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Fijn te lezen dat ik dus niet ouderwets ben met m'n klassiekers haha :D
    Er zijn inderdaad nogal wat versies van verschillende dingen/verhalen maar ik vind ze wel ontzettend leuk om te hebben. Kan het ook wel aanraden om lid te worden. Die E9,25 per maand.. daar kan ik geen bult over vallen :p

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier heeft onze dochter het cadeau gekregen van mijn ouders, misschien ook een leuke tip?

13. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier lid sins 2 jaar (net voor de geboorte van ons meisje)
    Idd erg jammer dat er zo weinig klassiekers tussen zitten.

Debby, Heb je dan niet dubbelen? Omdat ze ook tegen mij zeiden dat het 7 jaar duurd voor je alles compleet heb???

Hier gaan ze iig ook never nooit de deur uit haha..

Deel Deze Pagina