20 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door littlemama, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemama

littlemama Actief lid

28 okt 2008
    141
    0
    0
    ik ben nu 20 dagen overtijd en heb oa branderige tepelhoven , borelende buik (leek gisteren net of er iemand vanuit binnen zat te kloppen en dat ging van links naar rechts ), futloos ik heb ook al 2 teste gedaan 1 kruitvat zaterdag (zie fotoalbum ) en 1 predictor zondag (hier kwam geen 2e streep )ik weet het echt niet meer .

2. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Misschien moet je maar gewoon naar de huisarts gaan.....

3. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hoi,

Al ik je test zie zeg ik zwanger!:D Ik heb geen idee hoe betrouwbaar een predictortest is..... maar ik zou net als wat hier voor gezegd werd naar de ha gaan.

Heel veel suces!

4. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    En weet je al wat meer????:D

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    He littlemama,

Wat vervelend voor je!
    Ik wil je niet ontmoedigen maar die KV-test lijkt niet helemaal goed. De kleur is doorgelopen en de teststreep staat te ver naar links.
    En de predictortesten worden hier op zp over het algemeen als slecht omschreven maar dat is omdat ze vaak vals positief geven. Vals negatief niet...

Zou het niet gewoon kunnen zijn dat je een keer een cyclus overslaat? Dat hoor je wel vaker bij vrouwen en hoeft niks ernstigs te betekenen.
    Ik zou zeker even naar de huisarts gaan voor een bloedtest als ik jou was. Dan heb je zekerheid!

Succes en sterkte!

Liefs BB

6. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Zou ook naar de h.a. gaan om bloed te laten prikken/echo.

Heel misschien een miskraam die niet uit zichzelf op gang komt? Dit heeft een vriendin van mij gehad. Met 14 weken had ze nog geen bloedverlies, maar het kindje was al met 8 weken overleden (werd dus curretage).
    Ik wil je daar niet bang voor maken en hoop voor jou op een echo waarop een klein kindje naar je zwaait, maar het lijkt me met 3 weken overtijd en geen positest wel goed om je h.a. te bezoeken.

Deel Deze Pagina