Hallo allemaal ik heb inmiddels 2 matrassen... Bij onze babykamer werd ook een matras geleverd, dit hadden we even over het hoofd gezien, oeps! Alleen hadden we al een matrasje gekocht.. De eerste matras is van ABZ , anti allergisch en 10 cm dik, nieuwprijs 89,00 De ander is van de Aldi, 13 cm dik met ' verstevigde stapkanten en open celstructuur' , nieuwprijs 39,99 Beiden zijn koudschuim matrassen. Welke kan ik nu het beste behouden? duurste wil niet altijd meteen zeggen de beste... Die van de aldi is wel dikker, maar die van ABZ is wel anti allergisch... Help! Kunnen jullie mij advies geven? 2 matrasjes lijkt me een beetje onzinnig...
Ik zou denk ik voor die van ABZ gaan, 10 cm is meer dan voldoende qua dikte. Je kunt ook het andere matrasje bewaren voor een eventuele tweede in de toekomst?
Ik zou de tweede houden, waarom 90 euro voor een matras betalen als je het voor 40 euro kan kopen. 10 cm is ook dik genoeg, ons matrasje (van de Ikea) is ook 10 cm volgens mij. Maar als jij of je man allergieen hebben, zou ik die anti allergie matras nemen uit voorzorg.
Ik zou ze beide houden. Ik neem aan dat je ook nog een campingbedje gaat aanschaffen en de matrasjes die daarbij zitten zijn 3x niks of voor bij opa en oma. Wij deden in ieder geval een gewoon matrasje in het campingbedje bij mijn ouders. (op vakantie was dat met 4 kinderen niet handig)
Ik zou de goedkoopste houden en die duurdere terugdoen als je het geld nog terug kan krijgen..! Hier de eerste keer een matrasje van Ikea van 60 euro en nu eentje van 30 of 40 euro van leenbakker. Die tweede lijkt me prettiger trouwens!