ik zit nu op 10dpo, heel misschien pas ruim 9dpo. (obv ovu-testen) vanochtend negatieve k2v5 test (echt helemaal wit) net met middagurine (wel geconcentreerd) een predictor early (6dagen voor nod) gedaan. na slopen van het omhulsel is een flinterdun lijntje te zien (binnen 10 minuten). ik krijg het echt niet op de foto. op de geinverteerde zie je met wat fantasie iets... wat denken jullie? vals positief flinterdunne lijn? of mag ik hoop houden?
Ik zie niets.. Maar moet eerlijk zeggen ik had ook moeite met mijn eigen testen. Misschien morgen weer testen? Succes.
Ik zie niets op je testen maar ik denk dat het slopen van een test ook niet helemaal de bedoeling is. Je mag zeker hoop houden, je bent vroeg aan het testen dus het kan nog alle kanten op. Hopelijk over een paar dagen een duidelijkere test.
haha ja ik weet het lekker ongeduldig. even nog ter aanvulling. het streep staat dus in de foto gezien boven het controlestreepje.
Ik wil je niet teleurstellen maar ik had het vorige maand ook op mijn early test naar het open maken. Als ik hem in het licht deed dan zag ik een roze lijntje. Zelf mijn partner totaal geen tuurder zag het ook. Uiteindelijk was het niks, hcg was 0,6 bij het prikken bij de huisarts. En werd ik gewoon ongesteld. Ik hoop voor jou dat het anders is. En dat die gaat oplopen
ok thx vraag me vooral of deze testen vaak vals positieven geven zoals bij jster. ook omdat mijn k2v5 negatief was vanochtend ben ik daar extra bang voor
Ik zie een grijze streep op je laatste foto. En dat is niet vreemd want hij is na afleestijd genomen. Na bewerking kan je goed zien dat hij grijs is. Bekijk bijlage 512556
Nee hoor hij is niet vals positief, want de streep is niet rose. De streep is grijs en dus hij negatief helaas. Een opdroogstreep is vaak grijs. Maar dat betekent niet dat je niet zwanger kan zijn. Wellicht is je hcg nog laag en test je over een dag of 2 wel positief.
maar er staat nergens in de handleiding dat ie roze moet zijn toch. er staat dat je binnen 10 minuten moet aflezen. binnen tien minuten stond er een (flinterdun) streepje --> positieve test echter nog niet zichtbaar op de foto. vandaar het later nog een foto nemen. als ik nu niet zwanger zou zijn, dan zou de test dus vals positief zijn. anyways. maakt voor nu niet uit, even afwachten nog...