Wel of niet een webshop openen voor bedankjes

Discussie in 'De lounge' gestart door dkh, 15 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wat zijn dat voor dingen voor de maxi cosi? Bewaarhoezen?
    Want de stof zit over het hoofdgedeelte?

Ik denk dat als je nu schulden hebt, het erg lastig is om wat op te starten aangezien je eerst moet investeren.

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Er bestaan al ontzettend veel van deze sites, en daarnaast kun je voor veel dingen de voorbeelden zelf zo van internet kan halen. Voor het geld wat het waarschijnlijk gaat kosten knutsel ik het zelf wel in elkaar.

3. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Het lijkt mij persoonlijk moeilijk om er echt wat me te gaan verdienden. Er zijn inderdaad ook al wat van deze shops.. maar je kunt het altijd proberen natuurlijk, misschien eerst via marktplaats ofzo?

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Misschien kun je beter eerst eens kijken via het vrienden/familiecircuit of er vraag naar is en of het qua tijd/geld echt de moeite waard is.

Mocht ik ooit iets nodig hebben dan zal ik aan je denken hoor!

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Kvk is toch verplicht als je dingen wil verkopen? Waar je ook op moet letten is betrouwbaarheid. Als je geen btwnummer hebt, geen kvknummer en geen website dan willen bekenden misschien wel met je in zee gaan maar ik zou het bijvoorbeeld niet doen. Ik wil wel zeker weten dat als ik iets bij je koop, ik ook iets voor mijn geld krijg. Vooral bij kopen op afstand, ik moet dan namelijk geld naar jou overmaken voor ik een product in handen heb.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    KVK nummer is verplicht inderdaad

7. dkh

dkh Actief lid

18 nov 2010
    479
    0
    16
    Ik heb naar aanleiding van jullie tips toch besloten om het niet te doen. Ik wil nu eerst mijn diploma halen. En voor de kinderen er zijn. En in de toekomst lijkt het me wat om het toch te doen.

Ik ga nu eerst voor onze kleine meid de bedankjes maken:D

8. dkh

dkh Actief lid

18 nov 2010
    479
    0
    16

Dat zijn regen/wind/zonnehoezen.
    Wordt voornamelijk in amerika gebruikt.
    Vind ze opzich wel mooi.
    En mijn zoontje was een kauwkleum.
    Leek me wel handig

9. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    nee, die zou ik absoluut niet kopen, lijkt me ook niet erg veilig.
    Ziet er erg benauwd/verstikkend uit.

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Maar je hebt al de voetenzak die je bij de MC kunt kopen, de officiele regenschermpjes en de kapjes tegen de zon: allemaal van MC zelf, die gewoon passen.
    Zoals jij ze gemaakt hebt, zien ze er erg benauwd uit, (ik ben maar even direct), en dat zou ik dus echt nooit kopen. Overal is het advies om te zorgen dat je kindje vrij kan ademen, en dat lijkt me met deze hoezen erom niet heel geweldig mogelijk....

11. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    leuk idee maar er zijn al tig van die webwinkels he... ga eerst eens marktonderzoek doen en bekijk dan hoe jij je kan onderscheiden! daarbij komen enorm wat kosten met zich mee! inkoop, webwinkel, kvk, btw afdragen, boekhouding, mappen en allerlei kantoorspullen die gewoon nodig zijn. een zakelijke rekening, eventueel ideal integreren in je webwinkel. er zitten weer voorwaarden vast aan online winkelen, zoals het aanbieden van meteen betalen en afterpay, onder rembours en dat soort dingen! en het alle belangrijkste, marketing!

Deel Deze Pagina