Deed en doe altijd ook wat zelf mee nemen. Ben gekke henkie niet. Haha. Wat te drinken enzo neem ik zelf mee en brood en een snoepje. Iets extra.s krijgen ze toch zo en zo altijd wel een patatje of een ijsje. Vind het wel al duur zat. Intree van rond de 8 euro en als ouder moet je ook nog betalen. Het moet wel leuk blijven. Natuurlijk zetten ze deze zinnen bij de kassa neer. Geen eigen consuptie.s daar halen ze hun extra omzet uit. Maar een grote tas met van alles en nog wat er in en ze zien het niet eens. Maar natuurlijk weten ze het en ze zullen het ook zeggen als ze het zien. Dan zou mijn antwoord zijn. Ben gekke henkie niet. Mijn beurs leent zich niet voor extra extra uitgaven.
Wij nemen meestal wel wat mee, maar eten/drinken dat gewoon ergens op een bankje of al wandelen op als we in een pretpark/dierentuin ofzo zijn. Daarnaast gaan we meestal nog wel een keer ergens zitten om koffie (betaald) te drinken of iets anders te eten. Een combinatie dus.
Wij kopen het ook gewoon daar. Ze moeten het daar ook van hebben, dus vind het eigenlijk logisch dat je niet je eigen spullen meeneemt. Ja als je een bepaald dieet hebt (bijv koemelkvrij) kan ik me voorstellen dat je voor je kind eigen spullen meeneemt. Maar anders, nee, gewoon daar halen. Ik heb het nu over binnenspeeltuinen he.
Ik heb vaak wel iets bij me van huis, maar als ergens staat dat daar geen zelf meegebrachte dingen genuttigd mogen worden dan blijven mijn eigen spullen dus in de tas. Die zijn dan voor onderweg.
ik vind het ook niet netjes en een keer 20 euro uit geven is toch niet erg? je doet het niet elke dag
Ik zou het niet eens durven om zelf meegebrachte consumpties te nuttigen als ergens staat dat het niet mag. Stel dat je er op aangesproken wordt, genant toch?
Als je het te duur vindt worden, ga dan naar een gewone speeltuin waar je wel je eigen etenswaren kunt opeten. Enige uitzondering vind ik als je kind op een strikt dieet staat (glutenvrij, lactosevrij) en je dus vrijwel geen 'gewone' dingen kunt eten. Maar dan overleg je dat eerst, en ga je niet maar gewoon stiekem je eigen spullen zitten opeten. En het geldt dan ook alleen voor het kind met dieet, niet voor het hele gezelschap.
en wat eten jullie dan allemaal wel niet op een middagje binnenspeeltuin vraag ik me af??? hier wordt gewoon smiddags gegeten. dan naar de speeltuin. nou kannetje ranja en evt een ijsje, of soms een frietje ( wat ze nog met zijn tweetjes delen) of je eet gewoon thuis daarna. ik vind het dan vrij onbeleefd om dan van alles van thuis mee te nemen op een paar uurtjes. bedoel thuis freten ze toch ook niet heel de middag door? als je een hele dag weggaat is het een ander verhaal. maar goed daar ging dit topic niet over
nou idd. hier een keer gehad in de bioscoop. mijn buurman zat er ( gelukkig ver van ons vandaan) en die had dus een mand met proviand bij. maar hij werd toch vriendelijk benaderd dat dit niet de bedoeling was zit je toch voor lul ofnie
Waar wij ook naar toe gaan we kopen altijd alles in het park/dierentuin enz. We nemen nooit wat mee behalve iets voor onderweg op de heenreis. Voor de terugreis gaan we meestal toch ergens wat eten onderweg. Enige waar we wel op besparen zijn de toegangstickets, want die haal ik van vakantieveiling
voor de kleine neem ik altijd wel zn eigen drinken mee (pakjes drinken) en koekjes / fruit. Voor ons zelf kopen we altijd alles als we ergens zijn. Dit komt nooit voor eigenlijk want we gaan zelden tot nooit naar parken
Ik neem altijd eigen eten en drinken mee als we naar een pretpark gaan. Maar een binnenspeeltuin leeft als het ware toch vooral van de horeca. Dus net wat fireball al zegt: Een kan ranja kost niet zoveel en daar doen ze lang genoeg mee. Broodjes etc vind ik ook wel meevallen qua prijs bij een binnenspeeltuin. Dus bij een binnenspeeltuin waar het aangegeven is, komt het nog niet eens in me op eigenlijk, om zelf eten of drinken te nuttign, ook al heb ik het van te voren meegenomen, omdat ik het niet wist.
hmm mja het ligt er een beetje aan waar ik heen ga ga ik naar een binnenspeeltuin.. dan koop ik gewoon daar een grote kan limonade... en eten we 's middags een frietje of tostie. veel meer consumeren we niet en dat gecombineerd met de entreeprijzen is niet echt een duur grapje ofzo maar als we naar de dierentuin gaan of iets dergelijks.. dan nemen we vooral wat te drinken mee voor dochterlief.. en soms een zak krentenbollen. wij drinken wel koffie en lunchen doen we dan gewoon op het park zelf het is meer dat voor tussentijdse honger en dorst die onze dochter nogal regelmatig heeft.. ik niet elke keer een half uur in de rij hoef om wat te drinken moet gaan halen... voor 2/pakje ofzo dan sleep ik er net zo lief een tijdje mee.
Ik neem mee. Vind de prijzen op die plekken schandalig duur, dus dat ga ik daar echt niet allemaal kopen....
Nouuuuu ik ken ook mensen die hun kinderen daar dus een paar x per week 'dumpen' en dan is het best een dure hobbie
Ik doe beide.. mijn kindjes zijn enorme natnekjes en houden niet zo van ranja dus ik neem voor hen beide rietjesbekers diksap mee (daarna koop ik ranja). Daarnaast heb ik altijd fruit bij me (is niet te koop daar en dat geef ik liever dan snoep of chips, wat wel te koop is). Eten doen we of thuis of ik koop daar patatjes of tosti's. Voor mezelf koop ik wel drinken daar. Ik gun ze best wat business maar niet overdrijven.
hmm een binnenspeeltuin als ballorig schandalig duur? dierentuin: ja pretpark: ja maar een binnenspeeltuin valt meestal reuzemee hoor. en de entree is meestal ook niet heel hoog dus tja
Ik neem niets mee. Het staat daar toch niet voor niets? De toegangsprijzen zijn laag omdat de consumpties ook zorgen voor omzet, en zoals al eerder gezegd werd, daar worden de toestellen en het personeel ook van betaalt. Als je het te duur vindt moet je dus niet gaan.